4MOVE rzuca wyzwanie Ochotniczej Straży Pożarnej
Na co dzień gaszą pożary, a teraz pokażą Polakom, jak gasić pragnienie!
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare, ogłasza alarm konkursowy i zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje strażakom OSP szansę na wygranie nagród pieniężnych na sprzęt RTV/AGD dla swoich jednostek.
Aby dołączyć do zmagań, należy przygotować krótki klip wideo, który w kreatywny i niesztampowy sposób odpowie na pytanie:
CZYM DLA TWOJEJ JEDNOSTKI JEST ODPOWIEDNIE NAWODNIENIE?
Wgrany na Youtube materiał, należy udostępnić na dedykowanej konkursowi stronie: https://osp.4move.pl.
Po przejściu regulaminowej weryfikacji weźmie on udział w bitwie o głosy publiczności i cenne nagrody pieniężne.
A zatem – strażaku, nie zwlekaj! Rozpal ducha wielkiej rywalizacji, stwórz materiał, który zaskoczy pomysłowością i rzuci wyzwanie innym ekipom OSP. Bo gdy walcząc z żywiołem wyciskasz siódme poty, 4MOVE stoi na straży twojego nawodnienia. Idąc razem w ogień, ugasicie każdy pożar.
Marka 4MOVE od lat dostarcza produkty osobom ceniących aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie twarzą kampanii promocyjnej marki jest polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, który wspólnie z 4MOVE chce inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Przekaz tej idei znajduje swój wyraz w haśle przewodnim: „Now it's your move to write your own story”.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.