Avenida Poznań po raz kolejny na różowo
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, podobnie jak
w poprzednim roku, wspierany będzie przez centrum handlowe Avenida Poznań – które włączy się w akcję profilaktyczną poprzez symboliczne podświetlenie elewacji na różowo w dniu 18 stycznia.
Jak mówią dane medyczne, na raka szyjki macicy umiera dziennie 5 Polek, jednak odpowiednio wczesna profilaktyka jest w stanie powstrzymać chorobę. Mam nadzieję, że włączając się po raz kolejny w akcję zaświecenia na różowo przyczynimy się do popularyzowania wśród mieszkanek Poznania badań profilaktycznych w kierunku raka szyjki macicy. To ogromnie ważne, żebyśmy wszystkie zdały sobie sprawę z tego, że odpowiednio wcześnie zdiagnozowaną chorobę możemy pokonać – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy organizowany jest w ramach projektu Pink Lips, koordynowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Projekt zatacza coraz szersze kręgi: w zeszłym roku organizatorom udało się dotrzeć do około miliona Polaków. Jednak, jak mówią przedstawiciele IFMSA: nadal jest wiele do zrobienia. Co roku stajemy przed trudnymi pytaniami zadawanymi zarówno przez młode osoby jak i dojrzałe. Jesteśmy przekonani, że ocalenie nawet jednej osoby będzie wielkim sukcesem. Akcja zyskała Honorowy Patronat Prezydenta Miasta Poznania Jacka Jaśkowiaka.
Avenida Poznań zostanie podświetlona na różowo w poniedziałek 18 stycznia
o godzinie 17.00.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.