Avenida Poznań po raz kolejny na różowo
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, podobnie jak
w poprzednim roku, wspierany będzie przez centrum handlowe Avenida Poznań – które włączy się w akcję profilaktyczną poprzez symboliczne podświetlenie elewacji na różowo w dniu 18 stycznia.
Jak mówią dane medyczne, na raka szyjki macicy umiera dziennie 5 Polek, jednak odpowiednio wczesna profilaktyka jest w stanie powstrzymać chorobę. Mam nadzieję, że włączając się po raz kolejny w akcję zaświecenia na różowo przyczynimy się do popularyzowania wśród mieszkanek Poznania badań profilaktycznych w kierunku raka szyjki macicy. To ogromnie ważne, żebyśmy wszystkie zdały sobie sprawę z tego, że odpowiednio wcześnie zdiagnozowaną chorobę możemy pokonać – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy organizowany jest w ramach projektu Pink Lips, koordynowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Projekt zatacza coraz szersze kręgi: w zeszłym roku organizatorom udało się dotrzeć do około miliona Polaków. Jednak, jak mówią przedstawiciele IFMSA: nadal jest wiele do zrobienia. Co roku stajemy przed trudnymi pytaniami zadawanymi zarówno przez młode osoby jak i dojrzałe. Jesteśmy przekonani, że ocalenie nawet jednej osoby będzie wielkim sukcesem. Akcja zyskała Honorowy Patronat Prezydenta Miasta Poznania Jacka Jaśkowiaka.
Avenida Poznań zostanie podświetlona na różowo w poniedziałek 18 stycznia
o godzinie 17.00.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.