Komunikaty PR

Bądź eko od kuchni z nową ofertą Lidl Polska

2023-04-17  |  11:00

Kuchnia nazywana jest sercem domu. To w niej przygotowuje się posiłki dla siebie i całej rodziny. Wiosna zachęca do zmian – także do przyrządzania zdrowszych i „lżejszych” potraw. Przy okazji warto zadbać również o kondycję planety i zastąpić tradycyjne akcesoria ich ekologicznymi odpowiednikami. Już od poniedziałku, 17 kwietnia, klienci Lidl Polska znajdą w ofercie m.in. urządzenia wykonane z materiałów z recyklingu.

„Bycie eko” to trend, który nigdy nie powinien wyjść z mody. Lidl Polska od lat podejmuje działania w trosce o dobro środowiska. Sieć realizuje międzynarodową strategię REset Plastic oraz przyjęte zobowiązania: dąży do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 r.; do 20% mniej zużycia plastiku do 2025 r. (zobowiązanie to dotyczy opakowań jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidl) oraz średnio 25% wykorzystania recyklatu w plastikowych opakowaniach produktów marek własnych. Jednocześnie sieć systematycznie poszerza ofertę o nowe, ekologiczne produkty.


Już od poniedziałku, 17 kwietnia, w sklepach Lidl Polska pojawią się akcesoria kuchenne, które składają się nawet w 95% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Cały proces recyklingu i produkcji odbywa się w Europie, dzięki czemu Lidl jest w stanie zapewnić jego wysokie standardy.

W nowej ofercie Lidl Polska klienci kupią m.in. urządzenia marki Silvercrest. Do przyrządzania smacznych i pełnych witamin, wiosennych koktajli idealny będzie wykonany w 49% z materiału pochodzącego z recyklingu blender ręczny o mocy 600 W (99 zł/ 1 zestaw). Jest to produkt 3 w 1, który posiada funkcję turbo oraz płynną regulację prędkości. W każdej kuchni przyda się również cyfrowa waga kuchenna (34,99 zł/ 1 szt.) służąca do dokładnego odmierzania ilości produktów – ta marki Silvercrest została wykonana w aż 96% z odzyskanych materiałów.

Na sklepowych półkach pojawi się jednak także wiele przydatnych akcesoriów Ernesto – niezawodnych pomocników w każdej kuchni – w tym: zestaw trzech pojemników do przechowywania żywności wykonanych w 79% z materiału pochodzącego z recyklingu (39,99 zł za 3-pak, czyli 13,33 zł/ 1 szt.[1]), akcesoria kuchenne: łyżki do spaghetti, wazowe oraz szumówki i łopatki, wykonane w 42% z materiału pochodzącego z recyklingu (11,99 zł/ 1 szt.).


Oszczędzaj energię!

Prawdziwym hitem w nowej ofercie Lidl Polska będzie patelnia z kutego aluminium marki Ernesto o średnicy 24 cm (59,90 zł/1 szt.) lub 28 cm (69,90 zł/1 szt.), idealnie nadająca się do zdrowszego, beztłuszczowego smażenia. Dzięki lepszemu przewodnictwu ciepła, nagrzewa się szybko i równomiernie, co pozwala na zminimalizowanie zużycia energii. Patelnia jest trwała i wytrzymała – odporna na zarysowania oraz ścieranie. Co ważne, nadaje się do wszystkich kuchenek – również indukcyjnych.

Ekologiczne akcesoria kuchenne dostępne będą w sklepach Lidl Polska od poniedziałku, 17 kwietnia, do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lidl.pl.

 


[1] Artykuł dostępny wyłącznie w 3-paku. Brak możliwości zakupu pojedynczej sztuki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.