Komunikaty PR

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

2024-10-02  |  12:00
Biuro prasowe

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera kampania marketingowa w lokalach oraz mediach społecznościowych marki.

Ten wyjątkowy napój jest dostępny od 1 października we wszystkich sklepach Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – To szczególny rok wdrażania „kawocentrycznej strategii w naszych lokalach”; kawiarnie stają się kluczowym punktem w sklepach własnych, stąd regularnie pojawiające się w ofercie nowości. Blue Chai Latte to kolejny przykład napoju opracowanego przez międzynarodowy zespół specjalistów z Tchibo, który będzie serwowany w wielu krajach, nie tylko w Polsce. Odpowiadamy na rynkowe trendy, zgodnie z którymi konsumenci sięgają po rozwiązania typu „superfoods” – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.

Bogactwo składników

Nowy produkt w ofercie Tchibo wyróżnia unikalna receptura, której głównym składnikiem jest mieszanka Blue Chai Latte. Znajdują się w niej m.in. zielona herbata matcha, kardamon, imbir, ziele angielskie, goździki oraz właśnie niebieskie algi spiruliny, słynącej z prozdrowotnych właściwości. Jest ona źródłem wielu witamin (w tym witaminy C czy B kompleks) i minerałów (np. magnezu), pomagających w detoksykacji organizmu. Wspiera układ odpornościowy, ma także właściwości przeciwzapalne[1].

Wyczuwalna w Blue Chai Latte nuta słodyczy to natomiast zasługa cukrów: trzcinowego
i z kwiatów kokosa. Aby uzyskać kremową konsystencję, do napoju dodaje się mleko oraz piankę mleczną. Konsumenci mają możliwość zamówienia Blue Chai Latte także na napoju roślinnym.

Kolejny powód, by wstąpić do Tchibo

Blue Chai Latte to nie tylko gratka dla amatorów oryginalnych smaków i aromatów. Ta unikatowa pozycja w jesiennym menu Tchibo świetnie sprawdzi się podczas chwil spędzonych z najbliższymi, a także relaksu w pojedynkę, np. przy ulubionej książce. Będzie pasować zarówno do dostępnych w regularnej ofercie wytrawnych kanapek, jak i słodkich ciast.

Wejściu Blue Chai Latte, dostępnej w cenie 21,99 zł lub 19,99 zł z TchiboCard, na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „bo lubię czerpać moc z superfoods”, realizowana w sklepach własnych Tchibo. Prowadzone są także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada agencja GoldenSubmarine. Oprócz komunikacji w mediach własnych Tchibo zaplanowano współpracę z influencerami, którzy w ramach trwającego w październiku w Tchibo Festiwalu Smaku i Stylu będą testować napój.

Smaki i atrakcje w najlepszym stylu

To mające miejsce od 2 do 29 października wydarzenie to przede wszystkim moc przyjemności i promocji dla klientów sklepów. W wybranych lokalizacjach na gości czekają m.in. bezpłatne konsultacje ze stylistkami, eventy baristyczne, czy degustacje napojów kawowych. Goście odwiedzający lokalizacje Tchibo będą mieli możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na akcesoria kawowe, ale i na artykuły non-food. Co więcej, po skorzystaniu z porady stylistki w promocyjnej cenie będzie można zakupić pasujący i modny outfit.

 


[1] Informacja własna na bazie ogólnodostępnych źródeł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.