Komunikaty PR

Cold Jet dostarcza rozwiązania w zakresie krytycznej dystrybucji szczepionek

2020-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

W oparciu o obecne prognozy, w 2020 roku na całym świecie rozprowadzonych zostanie do 50 mln dawek szczepionek, a do końca 2021 roku - do 1,3 mld. Niektóre aktualnie opracowywane szczepionki na COVID-19 muszą zachować stałą, bardzo niską temperaturę -70°C ±10°C podczas magazynowania i transportu, aby utrzymać ich stabilność i trwałość. Stanowi to wyzwanie logistyczne w globalnej dystrybucji szczepionek. Firma Cold Jet oferuje idealne rozwiązanie
w tym zakresie.

 

Cold Jet, światowy lider w zakresie produkcji urządzeń do wytwarzania suchego lodu oraz do czyszczenia suchym lodem, wspiera przemysł i organizacje rządowe w bezpiecznej dystrybucji miliardów dawek szczepionek przeciwko COVID-19 na całym świecie.

 

Przedstawiciele sektora farmaceutycznego, dostawcy usług logistycznych, a także agencje rządowe muszą  zaplanować łańcuch chłodniczy o ultra niskiej temperaturze, aby utrzymać szczepionki poniżej zera. Obecnie istniejąca infrastruktura transportu chłodniczego i łańcucha dostaw nie jest przygotowana do obsługi tego typu przesyłek. Suchy lód, wykonany z przetworzonego CO2, będzie miał zasadnicze znaczenie dla bezpiecznej dystrybucji każdej dawki szczepionki. Sublimuje on bez tworzenia odpadów
i pozostałości, dzięki czemu jest idealnym medium chłodniczym do ich transportu.

 

„Dozowanie suchego lodu bezpośrednio do termicznych opakowań z kontrolowaną temperaturą jest jedynym sposobem na utrzymanie wymaganego poziomu temperatury podczas transportu
i przechowywania” - powiedział Wim Eeckelaers, Dyrektor Zarządzający EMEA w Cold Jet. „Na każdym etapie łańcucha chłodniczego transportu i dystrybucji szczepionek, do utrzymania właściwej temperatury, potrzebny jest suchy lód”- dodał Eeckelaers.

 

Suchy lód od dawna ma istotny wkład w globalną gospodarkę. W obecnych czasach suchy lód objął nową rolę w walce ludzkości z COVID-19. W momencie kiedy szczepionka dotrze do lokalnych społeczności, będzie musiała być dalej rozdzielona i wysyłana do ośrodków szczepień, publicznych i mobilnych klinik, szpitali i aptek. Firma Cold Jet współpracuje z lokalnymi dystrybutorami na całym świecie, aby upewnić się, że są oni w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich społeczności, niezależnie od tego, czy znajdują się one w centrum miasta, czy na trudno dostępnych obszarach.

 

Światowa Organizacja Zdrowia wskazuje niedostateczną wydajność łańcucha chłodniczego jako główny problem w dystrybucji szczepionek w gospodarkach rozwijających się. W ostatnich latach miliony dawek zostały zmarnowane z powodu awarii właśnie łańcucha chłodniczego. Hub do produkcji suchego lodu firmy Cold Jet pomaga rozwiązać ten problem. "Chcemy mieć pewność, że każda osoba na świecie, bez względu na miejsce zamieszkania, jest w stanie otrzymać bezpieczną i skuteczną szczepionkę chroniącą przed koronawirusem" - powiedział Dennis Hjort, Wiceprezes Cold Jet, Dział Systemów do Produkcji Suchego Lodu.

 

Urządzenia do produkcji suchego lodu firmy Cold Jet są w stanie wyprodukować do 750 kg suchego lodu na godzinę. Są przystosowane do pracy przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Maszyny te produkują suchy lód na wszystkich etapach łańcucha chłodniczego dystrybucji szczepionek. Od linii pakujących w międzynarodowej firmie farmaceutycznej po centra dystrybucji w globalnych firmach logistycznych i lokalnie w setkach miejscowości na całym świecie.

 

"Wpływ pandemii COVID-19 na zdrowie ludzkie i gospodarkę był niezwykle bolesny na całym świecie. Jesteśmy dumni, że jako firma Cold Jet możemy odegrać tak istotną rolę w procesie dystrybucji szczepionki." - powiedział Eeckelaers.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.