Cold Jet dostarcza rozwiązania w zakresie krytycznej dystrybucji szczepionek
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
W oparciu o obecne prognozy, w 2020 roku na całym świecie rozprowadzonych zostanie do 50 mln dawek szczepionek, a do końca 2021 roku - do 1,3 mld. Niektóre aktualnie opracowywane szczepionki na COVID-19 muszą zachować stałą, bardzo niską temperaturę -70°C ±10°C podczas magazynowania i transportu, aby utrzymać ich stabilność i trwałość. Stanowi to wyzwanie logistyczne w globalnej dystrybucji szczepionek. Firma Cold Jet oferuje idealne rozwiązanie
w tym zakresie.
Cold Jet, światowy lider w zakresie produkcji urządzeń do wytwarzania suchego lodu oraz do czyszczenia suchym lodem, wspiera przemysł i organizacje rządowe w bezpiecznej dystrybucji miliardów dawek szczepionek przeciwko COVID-19 na całym świecie.
Przedstawiciele sektora farmaceutycznego, dostawcy usług logistycznych, a także agencje rządowe muszą zaplanować łańcuch chłodniczy o ultra niskiej temperaturze, aby utrzymać szczepionki poniżej zera. Obecnie istniejąca infrastruktura transportu chłodniczego i łańcucha dostaw nie jest przygotowana do obsługi tego typu przesyłek. Suchy lód, wykonany z przetworzonego CO2, będzie miał zasadnicze znaczenie dla bezpiecznej dystrybucji każdej dawki szczepionki. Sublimuje on bez tworzenia odpadów
i pozostałości, dzięki czemu jest idealnym medium chłodniczym do ich transportu.
„Dozowanie suchego lodu bezpośrednio do termicznych opakowań z kontrolowaną temperaturą jest jedynym sposobem na utrzymanie wymaganego poziomu temperatury podczas transportu
i przechowywania” - powiedział Wim Eeckelaers, Dyrektor Zarządzający EMEA w Cold Jet. „Na każdym etapie łańcucha chłodniczego transportu i dystrybucji szczepionek, do utrzymania właściwej temperatury, potrzebny jest suchy lód”- dodał Eeckelaers.
Suchy lód od dawna ma istotny wkład w globalną gospodarkę. W obecnych czasach suchy lód objął nową rolę w walce ludzkości z COVID-19. W momencie kiedy szczepionka dotrze do lokalnych społeczności, będzie musiała być dalej rozdzielona i wysyłana do ośrodków szczepień, publicznych i mobilnych klinik, szpitali i aptek. Firma Cold Jet współpracuje z lokalnymi dystrybutorami na całym świecie, aby upewnić się, że są oni w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich społeczności, niezależnie od tego, czy znajdują się one w centrum miasta, czy na trudno dostępnych obszarach.
Światowa Organizacja Zdrowia wskazuje niedostateczną wydajność łańcucha chłodniczego jako główny problem w dystrybucji szczepionek w gospodarkach rozwijających się. W ostatnich latach miliony dawek zostały zmarnowane z powodu awarii właśnie łańcucha chłodniczego. Hub do produkcji suchego lodu firmy Cold Jet pomaga rozwiązać ten problem. "Chcemy mieć pewność, że każda osoba na świecie, bez względu na miejsce zamieszkania, jest w stanie otrzymać bezpieczną i skuteczną szczepionkę chroniącą przed koronawirusem" - powiedział Dennis Hjort, Wiceprezes Cold Jet, Dział Systemów do Produkcji Suchego Lodu.
Urządzenia do produkcji suchego lodu firmy Cold Jet są w stanie wyprodukować do 750 kg suchego lodu na godzinę. Są przystosowane do pracy przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Maszyny te produkują suchy lód na wszystkich etapach łańcucha chłodniczego dystrybucji szczepionek. Od linii pakujących w międzynarodowej firmie farmaceutycznej po centra dystrybucji w globalnych firmach logistycznych i lokalnie w setkach miejscowości na całym świecie.
"Wpływ pandemii COVID-19 na zdrowie ludzkie i gospodarkę był niezwykle bolesny na całym świecie. Jesteśmy dumni, że jako firma Cold Jet możemy odegrać tak istotną rolę w procesie dystrybucji szczepionki." - powiedział Eeckelaers.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.