Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni – to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia w walkę z pandemią, do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka. W ramach akcji, która potrwa do końca miesiąca, Costa Coffee zaprasza wszystkich pracowników służby zdrowia na ulubiony, rozgrzewający napój.
Do każdej obecnie otwartej kawiarni Costa Coffee w Polsce powróciła właśnie akcja #KawaDlaMedyka. Wszyscy pracownicy branży medycznej mogą za okazaniem legitymacji lub identyfikatora pracowniczego otrzymać swoją ulubioną kawę całkowicie za darmo.
- „Jesteśmy wdzięczni za cały trud i ciężką pracę, jaką w ostatnim roku podejmują lekarze oraz wszyscy pracownicy medyczni w dobie pandemii. W tak szczególnej sytuacji liczy się każde wsparcie. Mamy nadzieję, że ulubiona kawa, którą oferujemy całkiem za darmo wszystkim pracownikom służby zdrowia, choć trochę umili im ten ciężki czas i doda tak potrzebnej energii do dalszego działania.” – mówi Maciej Derda, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska.
Costa Coffee zaprasza cały personel medyczny do kawiarni po odrobinę energii w postaci ulubionej kawy! Akcja potrwa do 31 stycznia.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.