Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni – to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia w walkę z pandemią, do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka. W ramach akcji, która potrwa do końca miesiąca, Costa Coffee zaprasza wszystkich pracowników służby zdrowia na ulubiony, rozgrzewający napój.
Do każdej obecnie otwartej kawiarni Costa Coffee w Polsce powróciła właśnie akcja #KawaDlaMedyka. Wszyscy pracownicy branży medycznej mogą za okazaniem legitymacji lub identyfikatora pracowniczego otrzymać swoją ulubioną kawę całkowicie za darmo.
- „Jesteśmy wdzięczni za cały trud i ciężką pracę, jaką w ostatnim roku podejmują lekarze oraz wszyscy pracownicy medyczni w dobie pandemii. W tak szczególnej sytuacji liczy się każde wsparcie. Mamy nadzieję, że ulubiona kawa, którą oferujemy całkiem za darmo wszystkim pracownikom służby zdrowia, choć trochę umili im ten ciężki czas i doda tak potrzebnej energii do dalszego działania.” – mówi Maciej Derda, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska.
Costa Coffee zaprasza cały personel medyczny do kawiarni po odrobinę energii w postaci ulubionej kawy! Akcja potrwa do 31 stycznia.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.