Komunikaty PR

Costa Coffee z baśniową kampanią na święta

2022-11-24  |  14:30
Biuro prasowe

W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w sobie skrywa, sprawia, że malutcy bohaterowie pokochają to niezwykłe miejsce i zostaną w nim na zawsze, dzieląc się swoją miłością z każdym, kto postanowi do niego zajrzeć. 

Tegoroczna oferta świąteczna Costa Coffee to prawdziwa uczta smakowa, rodem z najpiękniejszych świątecznych opowieści, na którą składają się aromatyczne, zimowe przyprawy, owocowe syropy i czekolada. 

Miłośnicy kawy będą mieli okazję zasmakować zupełnie nowych pozycji, które wraz z nadchodzącym okresem bożonarodzeniowym zostały wprowadzone do oferty Costa Coffee: Chocolate Orange Latte i Chocolate Orange Frappe to połączenie dwóch typowo świątecznych smaków – czekolady i pomarańczy, które sprawiają, że kawa smakuje jeszcze lepiej. Kawa doprawiona jest bitą śmietaną i posypką z pomarańczy liofilizowanej. Wśród nowości pojawiła się również Black Forest Mocha Latte, która łączy w sobie klasyczny smak czekolady i wiśni i będzie doskonałym wyborem na chłodniejsze dni. Koneserzy korzennych przypraw będą mogli sięgnąć po klasyka wśród kaw świątecznych - Piernikową Latte

Oferta świąteczna Costa Coffee to nie tylko kawy. Smakosze rozgrzewających napojów również znajdą coś dla siebie. Do wyboru mają klasykę, czyli Czarną Herbatę Premium z miodem, imbirem, żurawiną, rozmarynem i pomarańczą lub korzenną, rozgrzewającą nowość jaką jest Herbata Owocowa Premium z goździkami i pomarańczą doprawiona miodem i cynamonem. 

Alternatywą dla herbaty jest Cydrowy Czar, czyli rozgrzewający napój, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, doprawiony pomarańczą. 

Rozgrzewający napój i ciasto to duet doskonały na zimowy czas, dlatego Costa Coffee wzbogaciła świąteczne menu także o przekąski słodkie. Smaki, których nie mogło zabraknąć w zimowej ofercie to Tort makowo-pomarańczowy, czyli wilgotny biszkopt makowy przekładany delikatnym kremem mascarpone i konfiturą pomarańczową, Banoffe - kakaowy biszkopt przełożony kremem bananowym i karmelem z zaskakującą chrupiącą warstwą, Sernik Carmello, czyli klasyczny kremowy sernik na kruchym spodzie oblany polewą o smaku karmelu oraz świąteczne Ciasto pomarańczowe udekorowane białą czekoladą. 

Okres świąteczny to wyjątkowy czas, dlatego w naszych kawiarniach staramy się stworzyć kameralną, ciepłą atmosferę, przypominającą czas, kiedy z zapartym tchem słuchaliśmy świątecznych baśni opowiadanych przez najbliższych. Chcemy, aby miejsce było przyjazne klientom i zachęcało do wspólnego celebrowania tego magicznego okresu. Tegoroczne menu bazuje na kilku świątecznych klasykach Costa Coffee, jak uwielbiana przez wszystkich Piernikowa Latte. Wprowadzamy też nowości: Chocolate Orange Latte w wersji na ciepło i zimno oraz Black Forest Mocha Latte. Obie kawy są połączeniem owoców i czekolady, które sprawdzą się idealnie w chłodniejsze dni - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. Na prośbę klientów przywróciliśmy również cieszący się dużą popularnością cydr, a słodkie menu wzbogaciliśmy o cztery nowe ciasta, które będą dostępne w sprzedaży również w całości - dodaje Bobrukiewicz. 

Na okres świąteczny Costa Coffee zmienia nie tylko menu, lecz także wystrój kawiarni, w których będą dominować bożonarodzeniowe dekoracje. Od 21 listopada napoje serwowane będą w kultowych już, świątecznych kubkach Costa Coffee, ze świątecznymi postaciami „Costa characters”, na które goście kawiarni czekają przez cały rok. Ponadto ulubione ciasta świąteczne Costa Coffee będzie można kupić w całości na wynos. Od 1 grudnia w aplikacji Costa App możliwe będzie wielkie odliczanie do Bożego Narodzenia dzięki kalendarzowi adwentowemu, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje. 

Wszystkie aktywności świąteczne Costa Coffee wspierane będą przez kampanię w miejscu sprzedaży - materiały POS, menuboardy, a także kampanię digital, która obejmuje działania z influencerami oraz kampanie trafficową i świadomościową w mediach społecznościowych. Na początku grudnia Costa Coffee planuje także angażujące aktywacje w przestrzeni miejskiej.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.