Dni LifeStyle w Super-Pharm
Wielkie święto wszystkich wielbicieli pielęgnacji i makijażu! Letnia edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm rozpocznie się już 27.08. Przez sześć dni na Klientów drogerii stacjonarnych oraz sklepu online czekać będą wyjątkowe rabaty na kosmetyki, perfumy oraz produkty z kategorii make-up. W ofercie znajdą się takie marki jak Vichy, La Roche Posay, Lierac, Avène, Dermedic, L’Oréal, Bioderma, MaxFactor – tego nie można przegapić!
W dniach 27.08-1.09.2020 w drogeriach Super-Pharm odbędzie się kolejna edycja kultowych już od lat Dni LifeStyle. Z tej okazji marka przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla wszystkich Klientów posiadających kartę LifeStyle. Jeśli ktoś nie ma karty, nic straconego! Założenie jej zajmuje kilka minut i można to zrobić w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS.
Super-Pharm przygotował wyjątkową ofertę, w której produkty uwielbianych marek zostały przecenione nawet o 50%. To idealny moment, aby uzupełnić kosmetyczkę o produkty niezbędne do letniej pielęgnacji, ale także powoli przygotować skórę do nadchodzącej jesieni. Wśród polecanych przez markę dermokosmetyków znajdziemy m.in. płyn micelarny Iwostin z serii Purritin, który skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń, makijażu i sebum jednym ruchem bez konieczności spłukiwania. Doskonale nawilża, odświeża i koi, a na dodatek zmniejsza skłonność do pojawiania się zaskórników. Natomiast maska do twarzy Lierac Sebologie Masque Scrub Desincrustant wzbogacona o złuszczające mikrogranulki, odblokowuje i zwęża pory, oczyszcza i rozjaśnia skórę. W dniach 30.08.-1.09 zarówno produkty Lierac, jak i Iwostin właściciele kart LifeStyle będą mogli kupić z 50% rabatem. Podczas wizyty w drogerii warto zwrócić również uwagę na suchy olejek ze złotymi drobinkami Nuxe Huile Prodigieuse® Or – absolutny hit, który odżywia, wygładza i rozświetla skórę oraz włosy, a ponadto urzeka swoją unikalną nutą zapachową. Wielbicieli dermokosmetyków na pewno ucieszy także promocja 1+1, którą objęte będą marki takie jak Vichy czy Sesderma.
W letniej ofercie Super-Pharm nie mogło zabraknąć kosmetyków do makijażu. Podkład True Match od L’Oréal to produkt, który przez lata zyskał zaufanie tysięcy Klientek na całym świecie. Idealnie dopasowuje się do koloru oraz tonacji skóry i pozostawia ją nawilżoną i odczuwalnie wygładzoną. Dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej zawierającej aż dziewięć odcieni. Sekretem dobrze odżywionych i komfortowo miękkich ust w intensywnym kolorze jest Lipfinity Long Lasting od MaxFactor. Z okazji Dni LifeStyle produkty obydwu marek dostępne będę w o połowę niższej cenie.
Dni LifeStyle to także nie lada gratka dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów. Jednym z nich jest La vie est belle – kwiatowa kompozycja podkreślona przez urocze nuty irysa, jaśminu i kwiatu pomarańczy. Woda perfumowana Lancome to idealna propozycja dla tych, którzy, kochają podążać własną ścieżką. Natomiast zapach HUGO BOSS Ma Vie to wizja nowej, współczesnej kobiecości autorstwa Jasona Wu – dyrektora artystycznego linii damskiej BOSS. Znajdziemy w nim nuty czarnej porzeczki, czerwonej pomarańczy i drzewa cedrowego. W dniach 27.08-1.09 wszystkie zapachy dostępne w Super-Pharm będzie można kupić nawet o 40% taniej.
Zapraszamy do drogerii stacjonarnych, w których dermokonsultanki Super-Pharm odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów, pomogą w doborze odpowiednich kosmetyków dopasowanych do indywidualnych potrzeb oraz przedstawią ofertę przygotowaną specjalnie na Dni Lifestyle. Ze szczegółami promocji można zapoznać się również na www.superpharm.pl.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.