Kabanosy Tarczyński hitem TikToka! Ponad 26 mln wyświetleń w 4 miesiące
TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową, która według szacunków posiada już ponad 100 mln użytkowników w całej Europie. Każdego dnia miłośników krótkich, naturalnych materiałów wideo przybywa. Potencjał tego medium dostrzegła również marka Tarczyński, znajdując sposób na dotarcie i aktywizację młodszego konsumenta. Producent popularnych przekąsek przedstawia w swojej komunikacji przygody muszkietera znanego m.in. z telewizyjnych reklam, a profil marki po kilku miesiącach śledzi już ponad 50 tys. osób!
Ponad 26 milionów wyświetleń w 4 miesiące
4 miesiące, 50 tysięcy obserwujących i ponad 26 milionów wyświetleń. Tak w kilku liczbach można podsumować debiut marki Tarczyński na TikToku. Główną rolę w pojawiających się na tej platformie materiałach odgrywa znany z reklam marki muszkieter. Przenosi się on w realia TikToka zarówno w tradycyjnej formie – w charakterystycznej pelerynie i kapeluszu, jak i w nieco nowocześniejszej wersji, pojawiając się także w towarzystwie swojego współczesnego kolegi. Wspólnie odkrywają taneczne trendy, pokonują przeszkody Runmageddonu czy też spędzają czas z ulubionymi przekąskami.
– Bardzo mocno stawiamy w naszej komunikacji na media społecznościowe, które nie tylko dają możliwość prezentacji atrakcyjnych i multimedialnych treści, ale też – jak żadne inne medium – budują więź oraz możliwość nawiązania relacji. TikTok był dla naszej marki naturalnym wyborem. Obecność na tej platformie jest kolejnym działaniem, które ma na celu dotarcie do najmłodszej grupy konsumentów i budowę ich więzi z marką. Przeniesienie postaci i historii z telewizyjnej reklamy w codzienne życie było zagraniem odważnym, ale jako lider na rynku nie boimy się niestandardowych rozwiązań – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Muszkieter i jego kompan promują kabanosy
„Znowu bym coś zjadł” to hasło znane z telewizyjnej reklamy, które świetnie wpisuje się w świat TikToka. Bohaterowie stale poszukują sposobów na znalezienie swoich ulubionych mięsnych i roślinnych przekąsek, które towarzyszą im w codziennym życiu tak, jak są obecne w życiu konsumentów. Całość komunikacji jest oparta na lekkości i humorze, z którego od lat słynie producent najpopularniejszych kabanosów w Polsce.
TikTok to kolejny serwis społecznościowy firmy Tarczyński, na którym promowane są jej działania – zaraz po Facebooku, Instagramie i YouTubie. Przygody muszkietera można śledzić na: www.tiktok.com/@tarczynskipl.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.