Kolejne nowości od Sandry Kubickiej w sieci Kontigo

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Znana modelka Sandra Kubicka stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Rok po premierze swojej marki Kubicka wzbogaciła ją o nowość – mgiełkę zapachową ze złotymi drobinkami All Night. Do końca lipca w Kontigo trwa także wielkie testowanie All Day / All Night, w ramach którego na całą markę obowiązują specjalne promocje.
All Day / All Night to marka zapachowa stworzona przez Sandrę Kubicką wraz z ekspertami sieci Kontigo. Zapachy na dzień i na noc zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych kobietach, a za inspirację do kosmetyków posłużyły kontrastujące idde i definicje kobiecości oraz kobiecej natury. Markę promuje hasło „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, a same zapachy są odzwierciedleniem z jednej strony delikatnej i romantycznej, a z drugiej silnej i sensualnej osobowości Sandry Kubickiej.
Mgiełka zapachowa All Night dla nowoczesnych, niezależnych kobiet
Jak dotąd w linii zapachowej Sandry Kubickiej znalazła się woda perfumowana All Day, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Jej uzupełnieniem jest mgiełka zapachowa na dzień. W ofercie marki znajduje się także woda perfumowana na noc All Night z magnetyczną kompozycją kwiatowo-orientalną i wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota. W lipcu na półkach Kontigo pojawiła się nowość – mgiełka All Night ze złotymi drobinkami, która poza kuszącym zapachem owoców, jaśminu i drzewa sandałowego, nadaje skórze błyszczące wykończenie.
- Mgiełka zapachowa All Night jest idealnym dopełnieniem uwielbianej przez nasze klientki marki All Day / All Night. To propozycja dla nowoczesnej i niezależnej kobiety, która wie, czego pragnie i gloryfikuje swoją seksualność. To również idealny produkt na letnie, upalne i romantyczne wieczory, podczas których perfumy są dla wielu z nas zbyt „ciężkim” kosmetykiem – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Wielkie testowanie All Day / All Night w sieci Kontigo
Z okazji 1. urodzin marki All Day / All Night by Sandra Kubicka sieć Kontigo przygotowała niespodzianki dla miłośniczek zapachów stworzonych przy współpracy z modelką. Do końca lipca w Kontigo trwa akcja wielkiego testowania, w ramach której na całą markę All Day / All Night obowiązuje promocja -20 proc., a dodatkowo za 1 gr można dokupić próbkę drugiego zapachu. To więc dobry moment, by wypróbować zapachy opracowane przez Kubicką i dać się uwieść dwóm odsłonom kobiecości.
Nowa mgiełka zapachowa All Night jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. W serii All Day / All Night są także dostępne wody perfumowane w objętościach 30 i 50 ml, a także mgiełka All Day.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.