Komunikaty PR

Lody inaczej to OH!

2023-05-04  |  01:00
Biuro prasowe

Lody są jednym z ulubionych słodkich deserów. Choć możemy jeść je przez cały rok, to zawsze najlepiej smakują, gdy dni stają się cieplejsze i bardziej słoneczne. Marka OH! od E.Wedel jest już w gotowości na tegoroczny sezon lodowy. W bogatym portfolio obok znanych i uwielbianych klasyków, pojawią się także zaskakujące nowości. Dzięki temu każdy będzie mógł cieszyć się idealnym, unikatowym smakiem i odnajdzie pełnię przyjemności taką, że OH!

Każdy z nas jest inny – ma własny styl i różne preferencje smakowe. Ta różnorodność sprawia, że wszyscy na swój własny sposób są indywidualistami. Wiedząc o tym, marka OH! zachęca do wyrażania siebie na każdym kroku! Jednym ze sposobów jest odnalezienie swojego ulubionego, unikatowego smaku z portfolio OH!, a także własny pomysł na jego spożywanie. Lody można gryźć, lizać, jeść za pomocą łyżeczki, a nawet użyć noża i widelca! Każdy sposób jest dobry, jeśli daje poczucie komfortu i spełnienia.

Nowości takie, że OH!

Marka OH zachęca miłośników lodowych deserów do próbowania nowych smaków i daje ku temu możliwość, wprowadzajac do portfolio wyjątkowe propozycje: E.Wedel OH! Sorbet Mango oraz E.Wedel OH! Sorbet Melon i Cytryna. Oba warianty stanowią połączenie orzeźwiających sorbetów z oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, które oprócz pysznego smaku dostarczą konsumentom również pełnię multisensorycznej przyjemności.

Wyjątkowe lody inspirowane smakami drinków 

Lody inaczej to OH! Dlatego i w tym sezonie marka E.Wedel OH! postanowiła zaskoczyć wielbicieli lodowych deserów niekonwencjonalnymi smakami. Marka OH! wprowadza do portfolio dwa smaki inspirowane kultowymi drinkami: E.Wedel OH! Pina Colada, czyli egotyczne połączenie masy kokosowej z sorbetem ananasowym oblane białą wedlowską czekoladą z dodatkami oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz w mlecznej wedlowskiej czekoladzie. Obie propozycje stanowią idealne, bezalkoholowe źródło orzeźwienia na upalne dni. Produkty dostępne są od połowy kwietnia w sieci sklepów Żabka.

Przyjemność smaku w minionkowym wydaniu

W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły lody inspirowane bohaterami najpopularniejszej, animowanej serii studia Illumination – Minionkami. Te radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty zagoszczą na opakowniach pysznych lodów na patyku! Ich masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość dodatkowo składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego są wszystkie lody. Propozycja dla każdego będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc się podzielić ze wszystkimi bliskimi osobami, minionkowe lody dostępne będą także w multipacku.

Marka OH! od E.Wedel skupia się na rozwoju segmentu lodów impulsowych. W ofercie, oprócz nowości, dostępne są również takie propozycje jak: E.Wedel OH! Słony karmel, E.Wedel OH! Czekolada, E.Wedel OH! Wanilia oraz sorbety: E.Wedel OH! Sorbet Mango, E.Wedel OH! Sorbet Malina, E.Wedel OH! Sorbet Czarna porzeczka. 

Lodowe portfolio marki OH! od E.Wedel dostępne jest w szerokiej sprzedaży od kwietnia 2023 roku. Wyjątek stanowią E.Wedel OH! Pina Colada oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz, które dedykowane są tylko sklepom sieci Żabka.

Pełna oferta lodowych przyjemności znajduje się na stronie https://wedel.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.