Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja
Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest w naszym życiu ważny i warto go podtrzymywać.
Luksja ma w swoim portfolio znane i rozpoznawalne produkty z kategorii żeli pod prysznic, płynów do kąpieli, mydeł w płynie i mydeł w kostce. Jest marką nr 1 w ilościowej sprzedaży kosmetyków do mycia ciała w Polsce (za: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, w kategoriach: żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mydła, bez marek własnych) i właśnie wystartowała z nową kampanią digitalową. Jesienna komunikacja prowadzona pod hasłem „Twój pierwszy krok ku pielęgnacji” skupia się na codziennych nawykach, nawet tych najmniejszych, dzięki którym każdy dzień staje się lepszy. Poprzez kontekst budowania mini-nawyków marka zachęca konsumentów do odkrywania kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz zapachowej linii World of Wonder, która swoją premierę miała w lipcu tego roku.
W ramach zaplanowanych działań digitalowych, Luksja podjęła współpracę z polską aktorką Urszulą Dębską. Nową ambasadorkę marki zaangażowano do stworzenia kilkuminutowego video, prezentującego codzienne mini-nawyki ambasadorki. Urszula Dębska, stając się narratorem filmu, przekonuje, że niezależnie od trybu i stylu życia, warto wprowadzić do niego drobne zmiany, które pomogą nam zachować dobry nastrój przez długi czas.
- Codzienne przyzwyczajenia są dla mnie bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki nim wprowadzam do swojego życia porządek i spokój. Pielęgnować należy nie tylko ciało, ale też swoje mini-nawyki, bo to one mają w dużej mierze wpływ na to, jak czujemy się na co dzień sami ze sobą – mówi ambasadorka kampanii.
Kampania digitalowa ma za zadanie zachęcić Polaków do postawienia pierwszego kroku ku zmianom
i przykładania większej uwagi do swojego zdrowia i samopoczucia.
- Nawykiem może być wszystko – pobudka o 7 rano, ulubiona herbata w samo południe czy wieczorny relaks w wannie. Chcemy pokazać naszym konsumentom, że to właśnie przyzwyczajenia na dzień dobry i dobranoc, pielęgnują nasze samopoczucie w szczególności wtedy, kiedy za oknem robi się szaro – wyjaśnia Aneta Jeziorska, Brand Manager marki Luksja.
Dopełnienie filmu video stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca za mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.