Nowości OnlyBio zgodne z ruchem Body Positive tylko w Rossmann

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Twoje ciało jest piękne. Doświadczaj w pełni siebie w swojej skórze, niezależnie od rozmiaru! Dbaj o swoje ciało i kochaj je, bez względu na swoje niedoskonałości, a także za nie. To one czynią Cię wyjątkową! Otocz swoje ciało troską, na którą zasługuje i postaw na świadomą pielęgnację skóry z linią Body in Balance by OnlyBio. Inspiracją do stworzenia linii była akceptacja siebie. Be Body Positive!
Body in Balance by OnlyBio to jedyna w swoim rodzaju zawansowana technologicznie i skuteczna ultrapielęgnacja. Seria kosmetyków do ciała, zgodna z filozofią vegan i body positive, która pomaga utrzymać równowagę w skórze. To też idealny sposób na zadbanie o jej kondycję.
Fundamentem Body in Balance jest akceptacja samego siebie. Nie wstydź się więc swojego ciała! Doświadczaj pełni siebie w swojej skórze, niezależnie od rozmiaru. Jesteś piękna, bo jesteś!
W linii znajdują się rozpieszczające ciało i zmysły aromatyczne peelingi i mleczka do ciała, które zawierają 98% składników pochodzenia naturalnego:
• Migdałowy peeling do ciała (19,99 pln/200 ml) to idealne rozwiązanie dla skóry szorstkiej i matowej. Dzięki cukrowej formule skutecznie usuwa martwy naskórek i pobudza komórki do regeneracji. W rezultacie skóra jest świeża i odnowiona, a zawarte w kosmetyku składniki odżywcze mogą lepiej się wchłaniać i efektywniej działać. Dzięki olejkowi ze słodkich migdałów skóra jest nawilżona, a ochronna bariera lipidowa wzmocniona. Kosmetyk ma również właściwości łagodzące, wygładzające i zmiękczające, co gwarantuje długotrwałe uczucie komfortu. Migdałowy peeling to nie tylko złuszczające drobinki i nawilżający olejek, ale również oczyszczająca piana o kremowej konsystencji, która wytwarza się pod wpływem wody. Do tego otula skórę przyjemnym zapachem.
• Aromatyczny malinowy peeling (19,99 pln/200 ml) działa łagodnie, a zarazem skutecznie. To zasługa starannie dobranych, wegańskich składników, które w 98% są pochodzenia naturalnego. Za sprawą jego cukrowej formuły skutecznie usuwa obumarły naskórek, dzięki czemu skóra szybciej się regeneruje i wygląda świeżo. Malina nordycka odpowiada za nawilżenie ciała oraz ochronę przed przesuszaniem. Produkt ma także właściwości oczyszczające. Pod wpływem wody zamienia się w kremową piankę, którą wykonasz delikatny i niezwykle przyjemny masaż. To prawdziwy deser dla ciała i uczta dla zmysłów.
• Kokosowy krem do ciała (19,99 pln/200 ml) zadba doskonale o przesuszoną i szorstką skórą. To ultrapielęgnacyjny produkt, który podkreśli piękno ciała. W naturalny sposób nawadnia oraz zapobiega utracie wilgoci, dzięki czemu na cały dzień zapewni przyjemne uczucie komfortu i nawilżenia. Po nałożeniu skóra nabierze zdrowego, pełnego blasku wyglądu, a przy regularnym stosowaniu sprawi, że stanie się gładsza, elastyczniejsza i bardziej miękka. To wszystko za sprawą masła kokosowego, które skutecznie odżywia skórę i wzmacnia płaszcz hydrolipidowy. Krem pozostawi po sobie słodki, egzotyczny zapach.
• Ultrapielęgnacyjne mleczko do ciała Malina (19,99 pln/200 ml) to antidotum na szorstką i suchą skórę, która potrzebuje wygładzenia oraz odnowy. Nowoczesna formuła z maliną nordycką regeneruje i głęboko nawilża, dzięki czemu ciało staje się widocznie odżywione. Poprawia strukturę skóry, nadając jej gładkość i elastyczność. Produkt szybko się wchłania, a jego konsystencja jest bardzo przyjemna. Owocowy zapach zamieni aplikację w niesamowite doświadczenie.
Z tymi produktami bez wątpienia podkreślisz naturalne piękno swojego ciała.
Produkty z linii Body in Balance są dostępne w sklepie on-line OnlyBio, a od maja w drogeriach Rossmann w całej Polsce.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.