Komunikaty PR

ODKRYJ PEPSI ELECTRIC BLUE

2024-06-07  |  12:00
Biuro prasowe

Do oferty marki Pepsi dołączyła elektryzująca nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się swoim niebieskim kolorem i przyjemnie cytrusowym smakiem. To doskonała propozycja dla osób, które są „spragnione więcej” i poszukują zaskakujących nowości. Pepsi Electric Blue to limitowany wariant w letnim, orzeźwiającym i nieoczywistym wydaniu, której nie można przegapić. Produkt dostępny jest od czerwca w sieci sklepów Żabka, następnie od lipca będzie w pełnej sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów. 

Pepsi Electric Blue to produkt limitowany, który może zniknąć, zanim zdążymy doświadczyć jego smaku. Nowość od Pepsi to zaskakujący napój o elektryzująco niebieskim kolorze i intensywnym cytrusowym smaku. To doskonały wybór na chwile, kiedy poszukujemy czegoś nieoczywistego i orzeźwiającego, co podniesie każdą okazję na wyższy poziom. Nowość dostępna jest w wariancie zero cukru, zapewniając przy tym maksymalną przyjemność smaku.


Pepsi Electric Blue to nowy, limitowany napój w portfolio Pepsi, który dostępny będzie wyłącznie w określonym okresie w Polsce. Aby móc podkreślić ten aspekt i zbudować sprawnie widoczność produktu na rynku, będzie wspierany on szeroką kampanią marketingową pod hasłem „Złap ją, zanim zniknie”. W ramach naszych realizacji zaplanowaliśmy działania zarówno reklamowe w digitalu jak i aktywacje influencerskie, oraz PR – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.

Nowa Pepsi Electric Blue zaskakuje nie tylko samym smakiem, ale także wyróżniającym się opakowaniem. Charakterystyczny niebiesko-czarny kolor przyciąga wzrok i idealnie oddaje elektryzujący charakter napoju. Ta limitowana edycja dostępna będzie w sprzedaży od czerwca w sieci sklepów Żabka, zaś od lipca budowana będzie jej pełna dystrybucja na rynku. Produkt będzie w sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów. Złap ją, zanim zniknie i nie przegap niepowtarzalnej szansy na doświadczenie elektryzującej przyjemności wspólnie z Pepsi Electric Blue!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.