Piątnica Roślinna wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie Rośl
Marka Piątnica Roślinna została zwycięzcą plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022. Do konkursu zgłoszono ponad 120 produktów, z czego 60 zostało nominowanych w pięciu różnych kategoriach. Najlepsze produkty wskazali konsumenci, oddając łącznie ponad 5500 głosów. 23 lutego, podczas uroczystego finału, laureatom wręczone zostały nagrody – Statuetki z widelcem symbolizujące najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.
Piątnica Roślinna - Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022
Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na początku 2022 r., oferując najwyższej jakości napoje roślinne o prostym składzie i pysznym smaku, które doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie używane jest tradycyjne mleko. Świetnie pasują do kawy, płatków, koktajli i wypieków. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.
Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów, co potwierdzają wyniki plebiscytu RoślinnieJemy i wybór Piątnicy Roślinnej Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022.
Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku RoślinnieJemy
Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku organizowany jest od pięciu lat w ramach kampanii RoślinnieJemy. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości minionego roku w pięciu kategoriach: Najlepszy Produkt, Game Changer, Nowa Marka, Debiut Gastronomiczny oraz Produkt dla Profesjonalistów. Kampania RoślinnieJemy to inicjatywa, która ma wspierać firmy w reagowaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów poprzez promocję nowych, roślinnych produktów i dań.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.