Komunikaty PR

Piątnica Roślinna wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie Rośl

2023-03-03  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Piątnica Roślinna została zwycięzcą plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022. Do konkursu zgłoszono ponad 120 produktów, z czego 60 zostało nominowanych w pięciu różnych kategoriach. Najlepsze produkty wskazali konsumenci, oddając łącznie ponad 5500 głosów. 23 lutego, podczas uroczystego finału, laureatom  wręczone zostały nagrody – Statuetki z widelcem symbolizujące najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.


Piątnica Roślinna - Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022

Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na początku 2022 r., oferując najwyższej jakości  napoje  roślinne o prostym składzie i pysznym smaku, które doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie używane jest tradycyjne mleko. Świetnie pasują do kawy, płatków, koktajli i wypieków. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.

Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów, co potwierdzają wyniki plebiscytu RoślinnieJemy i wybór Piątnicy Roślinnej Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022.

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku RoślinnieJemy

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku organizowany jest od pięciu lat w ramach kampanii RoślinnieJemy. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości minionego roku w pięciu kategoriach: Najlepszy Produkt, Game Changer, Nowa Marka, Debiut Gastronomiczny oraz Produkt dla Profesjonalistów. Kampania RoślinnieJemy to inicjatywa, która ma wspierać firmy w reagowaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów poprzez promocję nowych, roślinnych produktów i dań.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.