#pomagamy Pasieki Rodziny Sadowskich
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich trafiły właśnie do medyków, osób starszych i potrzebujących. 3 x 500 to akcja, w której wsparcie otrzymali seniorzy oraz lekarze, którzy codziennie podejmują trudną walkę z pandemią, troszcząc się o zdrowie i życie pacjentów.
Wśród najbardziej narażonych na zakażenie wirusem Covid-19 znajdują się lekarze, którzy na co dzień opiekują się chorymi na koronawirusa oraz osoby starsze, w tym m.in. te przebywające w Domach Pomocy Społecznej. To właśnie do nich skierowane zostało wsparcie w postaci 1500 słoików miodu z czosnkiem i imbirem z Pasiek Rodziny Sadowskich.
„Wierzymy, że każda pomoc ma sens, a solidarność to siła. W tej trudnej sytuacji pandemii wsparcie potrzebujących to dla nas naturalny odruch serca. Dzielimy się tym, co mamy najlepsze – naturalnym miodem z imbirem i czosnkiem, aby choć trochę wspomóc zdrowie i odporność lekarzy, osób starszych i potrzebujących”- wyjaśnia Arkadiusz Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich
· W ramach akcji 3 x 500 pierwsze 500 słoików miodu zostało przekazanych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, skąd połowa trafiła do seniorów, a pozostałe 250 sztuk do mieszkańców Domów Pomocy Społecznej, które zostały szczególnie dotknięte koronawirusem.
· W podziękowaniu pracownikom służby zdrowia, stojącym na pierwszej linii frontu walki z pandemią, kolejna partia 500 miodów dotarła do medyków z Wojskowego Instytutu Medycznego przy ulicy Szaserów w Warszawie.
· Ostatnia porcja 500 sztuk miodu została rozdysponowana za pośrednictwem płockiego oddziału Caritas na jadłodajnie dla potrzebujących, seniorów w potrzebie oraz do domu dla osób w kryzysie bezdomności.
„Cieszymy się, że choć w ten sposób mogliśmy wyrazić wdzięczność dla pracowników służby zdrowia, a także zadbać o seniorów i tych szczególnie narażonych na zarażenie wirusem. To właśnie im najbardziej potrzebna jest teraz siła do walki. Zwalczenie pandemii to nasz wspólny cel, który możemy osiągnąć działając solidarnie i wspierając się wzajemnie” – dodaje Arkadiusz Sadowski.
Pasieki Rodziny Sadowskich to marka naturalnych, świeżych, wysokiej jakości polskich miodów tradycyjnych oraz miodów smakowych, będących innowacyjnym połączeniem miodu wielokwiatowego z przyprawami i liofilizowanymi owocami. Firma prowadzona jest w sposób zrównoważony i z poszanowaniem dla środowiska oraz pszczelej populacji. W Pasiekach nie stosuje się chemii ani antybiotyków, a rezygnacja z plastiku stanowi jedno z naczelnych założeń przyświecających marce od początku.
www.pasiekisadowskich.pl
Kontakt dla mediów :
Anna Korzeń
PREMIO
tel. 504 069 870
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.