#pomagamy Pasieki Rodziny Sadowskich
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich trafiły właśnie do medyków, osób starszych i potrzebujących. 3 x 500 to akcja, w której wsparcie otrzymali seniorzy oraz lekarze, którzy codziennie podejmują trudną walkę z pandemią, troszcząc się o zdrowie i życie pacjentów.
Wśród najbardziej narażonych na zakażenie wirusem Covid-19 znajdują się lekarze, którzy na co dzień opiekują się chorymi na koronawirusa oraz osoby starsze, w tym m.in. te przebywające w Domach Pomocy Społecznej. To właśnie do nich skierowane zostało wsparcie w postaci 1500 słoików miodu z czosnkiem i imbirem z Pasiek Rodziny Sadowskich.
„Wierzymy, że każda pomoc ma sens, a solidarność to siła. W tej trudnej sytuacji pandemii wsparcie potrzebujących to dla nas naturalny odruch serca. Dzielimy się tym, co mamy najlepsze – naturalnym miodem z imbirem i czosnkiem, aby choć trochę wspomóc zdrowie i odporność lekarzy, osób starszych i potrzebujących”- wyjaśnia Arkadiusz Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich
· W ramach akcji 3 x 500 pierwsze 500 słoików miodu zostało przekazanych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, skąd połowa trafiła do seniorów, a pozostałe 250 sztuk do mieszkańców Domów Pomocy Społecznej, które zostały szczególnie dotknięte koronawirusem.
· W podziękowaniu pracownikom służby zdrowia, stojącym na pierwszej linii frontu walki z pandemią, kolejna partia 500 miodów dotarła do medyków z Wojskowego Instytutu Medycznego przy ulicy Szaserów w Warszawie.
· Ostatnia porcja 500 sztuk miodu została rozdysponowana za pośrednictwem płockiego oddziału Caritas na jadłodajnie dla potrzebujących, seniorów w potrzebie oraz do domu dla osób w kryzysie bezdomności.
„Cieszymy się, że choć w ten sposób mogliśmy wyrazić wdzięczność dla pracowników służby zdrowia, a także zadbać o seniorów i tych szczególnie narażonych na zarażenie wirusem. To właśnie im najbardziej potrzebna jest teraz siła do walki. Zwalczenie pandemii to nasz wspólny cel, który możemy osiągnąć działając solidarnie i wspierając się wzajemnie” – dodaje Arkadiusz Sadowski.
Pasieki Rodziny Sadowskich to marka naturalnych, świeżych, wysokiej jakości polskich miodów tradycyjnych oraz miodów smakowych, będących innowacyjnym połączeniem miodu wielokwiatowego z przyprawami i liofilizowanymi owocami. Firma prowadzona jest w sposób zrównoważony i z poszanowaniem dla środowiska oraz pszczelej populacji. W Pasiekach nie stosuje się chemii ani antybiotyków, a rezygnacja z plastiku stanowi jedno z naczelnych założeń przyświecających marce od początku.
www.pasiekisadowskich.pl
Kontakt dla mediów :
Anna Korzeń
PREMIO
tel. 504 069 870

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.