Poznaj „Szaloną Krainę Oranżady Hellena” i wygraj konsolę PS5!
Od 17 czerwca do 15 września br. fani gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca mogą wziąć udział w specjalnym konkursie zorganizowanym na platformie Roblox. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym m.in. konsola PS5, iPady oraz hulajnogi elektryczne. Akcja jest częścią trwającej od połowy kwietnia kampanii „Eksplozja pomysłów” z udziałem nowego brand hero marki o imieniu POPI.
Na Roblox, prostej platformie do tworzenia gier online, 17 czerwca br. ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca. Co tydzień, 5 graczy z najlepszymi wynikami w grze „Szalona Kraina Oranżady Hellena” otrzyma karty przedpłacone do Roblox o wartości 50 lub 20 zł. We wrześniu, podczas wielkiego finału, na liderów rankingu czekają atrakcyjne nagrody:
- konsola PS5 za 1. miejsce,
- iPady za 2. i 3. wynik,
- hulajnogi elektryczne za 4. i 5. pozycję.
Eksplozja pomysłów
Szeroko zakrojone działania promujące Oranżadę Hellena Strzelająca, z udziałem nowego brand hero marki, POPIEGO, trwają od połowy kwietnia. Wówczas premierę miała kampania telewizyjna oraz digitalowa na YouTube, TikTok i Kidoz, wykorzystująca specjalnie przygotowany na tę okazję spot. W maju komunikacja objęła również aktywności na platformie Twitch oraz współpracę z wybranymi influencerami, w tym m.in.: YotoToys, Martyną Zabawa, Zabawkowicz, Natalią Skroczek i Julią Żugaj.
Smak dzieciństwa
Oranżada Hellena Strzelająca w proszku to zaskakująca odsłona ulubionego smaku Oranżady Hellena, który podbija serca małych i dużych smakoszy. Można ją spożyć na dwa sposoby – na sucho, prosto z saszetki lub wypić po rozpuszczeniu w 200 ml zimnej wody.
Oranżada Hellena Strzelająca w trzech rodzajach, 18 g dostępna w rekomendowanej cenie detalicznej 0,99 zł/szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.