Roślinna rewolucja w Costa Coffee
Dieta wegetariańska i wegańska przekonuje do siebie coraz więcej osób. W kawiarniach Costa Coffee znajdziemy szeroki wachlarz pożywnych i pysznych roślinnych pozycji w menu skierowanych do tych, którzy wykluczyli produkty pochodzenia zwierzęcego ze swojego jadłospisu. Na skosztowanie czeka m.in. Sałatka wegańska z wege burgerem, Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną oraz cała gama napojów roślinnych.
Zboże, jakie to dobre!
Połączenie kawy i mleka towarzyszy nam od lat, jednak wraz z pojawieniem się na rynku nowych, roślinnych produktów możemy otrzymać niezwykle zbliżone doświadczenia smakowe bez sięgania po nabiał. Już teraz w wybranych kawiarniach Costa Coffee na odkrycie czeka pyszna Latte z Vege kremem. To pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym. W Costa Coffee na odkrycie czeka również Latte waniliowe na napoju owsianym. Jest to wegańska opcja deserowa, która niezwykle dobrze balansuje aromatyczną wanilię z wypełnionym roślinnymi nutami napojem owsianym. Propozycja ta idealnie sprawdzi się w połączeniu z maślanymi croissantami i ciastkami francuskimi, które zintensyfikują smak rozgrzewającej kawy. To jednak nie wszystko – roślinne opcje w Costa Coffee nie ograniczają się jedynie do kaw deserowych. Każdy z Gości kawiarni może dowolnie modyfikować swoją ulubioną kawę o jeden z dostępnych napojów roślinnych. Oprócz wcześniej wymienionych napojów sojowych i owsianych, w menu znajdziemy również napój kokosowo-sojowy oraz migdałowy.
Pyszne i pożywne menu prosto z natury
Tworząc menu skierowane do wegan i wegetarian, Costa Coffee nie zapomniała o pysznych opcjach śniadaniowych i lunchowych. Wegańska sałatka z wege burgerem to pyszny mix kasz oraz warzyw z dodatkiem świeżych listków mięty i charakternego sosu musztardowego. Warzywa dostarczają kubkom smakowym niezwykłej świeżości, która współgra z odpowiednio dobranymi przyprawami. Dodatkowego smaku dodaje idealnie ugotowana kasza jaglana, nabierająca jeszcze więcej charakteru, dzięki sosowi musztardowemu. Dla wegetarian świetnym wyborem będzie Croissant ze świeżymi pomidorkami i treściwą, rozpływającą się w ustach mozzarellą. Liście szpinaku nadają ponadto całości chrupkości, a zwieńczeniem kanapki jest wyraziste pesto. To połączenie po prostu zachwyca.
Roślinna dieta na wyciągnięcie ręki
Wszystkie wymienione propozycje, a także inne pozycje z menu dostępne są na wynos w kawiarniach Costa Coffee lub z dostawą w dowolne miejsce za pośrednictwem aplikacji UberEats.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.