Komunikaty PR

Santander Consumer Bank bierze udział w 19. edycji Biegu Po Nowe Życie

2021-09-14  |  12:55
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania IP ( 0.1 MB )

Santander Consumer Bank bierze udział w 19. edycji Biegu Po Nowe Życie

Już 18 września br. odbędzie się 19. edycja Biegu Po Nowe Życie, ważnego wydarzenia na mapie wspierania polskiej transplantologii, którego  Partnerem Generalnym jest Santander Consumer Bank. Tym razem po raz trzeci odbędzie się ona na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Inicjatywa ma za zadanie popularyzować świadome dawstwo organów do przeszczepu. W wydarzeniu co roku biorą udział osoby po zabiegu transplantacji z całej Polski wraz z lekarzami oraz znanymi osobistościami. W tym roku będą to m.in. Katarzyna Dąbrowska, Adrian Mielnik, Anita Jańcia, Rafał Cieszyński, Katarzyna Pakosińska, Piotr Rubik, Rafał Zawierucha i Michał Olszański. Nie zabraknie również ambasadora i współtwórcy akcji – Przemysława Salety.

Wrocław, 14 września 2021 r. Celem Biegu po Nowe Życie jest edukacja społeczeństwa w zakresie przeszczepów. Wydarzenie wspiera polską transplantologię, upowszechnia świadectwa woli i świadome dawstwo narządów, ratując życie Polakom i kończąc dramat wielu rodzin. Tylko w okresie od stycznia do sierpnia br. przeszczepiono 879 narządów od zmarłych i żywych dawców. Kolejka oczekujących jednak się nie zmniejsza. Z danych zebranych przez Poltransplant, Centrum Organizacyjno-Koordynacyjne ds. Transplatancji, wynika, że w sierpniu br. na przeszczep czekało aż 1665 osób. Właśnie dlatego edukacja społeczeństwa w tym temacie jest tak istotna.

Ideę świadomego dawstwa narządów jak zwykle będą promować znane osobistości, w tym aktorzy, sportowcy i przedstawiciele nauki, i mediów, którzy wezmą udział w wyjątkowym marszu nordic walking wraz z osobami po przeszczepie. W 19. edycji biegu będą to, m.in. ambasador akcji Przemysław Saleta, Katarzyna Dąbrowska, Adrian Mielnik, Anita Jańcia, Rafał Cieszyński, Katarzyna Pakosińska, Piotr Rubik, Rafał Zawierucha i Michał Olszański. Partner Generalny wydarzenia, Santander Consumer Bank, będzie reprezentowany przez swoich pracowników. Na miejscu pojawią się Tomasz Mueller, Hanna Zimoń, Krzysztof Bednarz, Mirosław Gromnicki, Joanna Machowska oraz członek Zarządu, Mariusz Klepacz.

- W czerwcu spotkaliśmy się w Wiśle, by wspólnie stanąć na starcie 18. Biegu po Nowe Życie i wspierać osoby po przeszczepieniach. Tym razem bieg odbędzie się w Warszawie, ale cel wciąż mamy taki sam – być blisko najbardziej potrzebujących, zwrócić uwagę na to, że transplantacja to dla wielu osób nowy początek i mimo tak trudnej sytuacji, jaką jest przeszczepienie, można nadal cieszyć się życiem – mówi Mariusz Klepacz, Członek Zarządu Santander Consumer Banku. - Każda edycja biegu to dla nas bardzo ważne wydarzenie, w którym chętnie uczestniczą również nasi pracownicy, co bardzo nas cieszy. To okazja nie tylko do aktywności sportowej, ale również wspaniały czas spędzony wśród grona fantastycznych, uśmiechniętych ludzi, którzy dostali drugą szansę – dodaje.

Tegoroczny bieg po raz trzeci odbędzie się na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Początek wyznaczono na godzinę 11:00. Jak zawsze jego uczestnicy będą poruszać się w sztafetach złożonych z trzech osób. Każda z nich będzie miała do przejścia symboliczny kilometr z pomocą kijków do nordic walking.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz stanu polskiej transplantologii można znaleźć na stronie głównej Biegu po Nowe Życie pod adresem: https://transplantologia.info/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.