Komunikaty PR

SelfMaker wspiera społeczność lokalną w walce z COVID-19

2020-11-04  |  13:10

Urządzenia do dezynfekcji SelfMaker przekazał między innymi do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego, Domu Dziecka nr 9 w Łodzi oraz Medical Magnus Clinic w Łodzi. SelfMaker zareagował również w trakcie „pierwszej” fali COVID-19 przekazując 12 sztuk SelfClean’ów na potrzeby WOŚP, które fundacja rozdysponowała zgodnie z bieżącymi potrzebami poszczególnych instytucji.

 

„Zdajemy sobie sprawę z tego w jak trudnej sytuacji znajdują się szpitale i przychodnie oraz instytucje takie, jak domy dziecka. Regularna dezynfekcja dłoni jest jednym z głównych elementów ograniczających rozprzestrzenianie wirusa, a obdarowane przez nas placówki są miejscami podwyższonego ryzyka. Wiemy, że każde wsparcie jest niezmiernie ważne, dlatego postanowiliśmy przekazać na rzecz łódzkich instytucji nasze produkty, które realnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa w tych placówkach” – mówi Marek Wieteska, prezes zarządu SelfMaker.

 

Jeszcze do niedawna, kiedy zawody sportowe odbywały się z udziałem kibiców, firma SelfMaker nieodpłatnie udostępniała swoje stacje dezynfekujące na potrzeby tych wydarzeń, zapewniając bezpieczeństwo uczestnikom między innymi podczas łódzkiego Ultrapark Weekendu czy Finału Mistrzostw Polski Niesłyszących w Piłce Nożnej 7-osobowej.

 

 

SelfClean to kiosk zautomatyzowany dezynfekujący, który pozwala na bezdotykową i bezpieczną dezynfekcję rąk - dozowanie płynu uruchamiane jest bezdotykowo czujnikiem zbliżeniowym. Z urządzeń wyprodukowanych przez SelfMaker można skorzystać w wielu miejscach w Polsce, na przykład centrach handlowych oraz na lotniskach i w urzędach w Hiszpanii.

 

 

https://www.selfmaker.pl/
 

SelfMaker to polska spółka technologiczna oferująca kioski samoobsługowe wraz z oprogramowaniem. Od ponad 6 lat koncentruje się na kompleksowych wdrożeniach rozwiązań technologicznych dla sektora retail, FMCG, HORECA, administracji publicznej, smart city, a także usługodawców z różnych branż.

W tej chwili rozwiązania SelfMaker pracują dla ponad 30 klientów korporacyjnych z całej Europy - z pewnością każdy choć raz spotkał się z fakturomatem, kioskiem do zamówień czy kasą samoobsługową zaprojektowaną i wyprodukowaną przez SelfMaker. Główna siedziba firmy znajduje się w Polsce, gdzie są biura w Łodzi oraz Warszawie, a także biuro oraz magazyn wysyłkowy w Maladze (Hiszpania).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Centrum Diagnostyczne 4DCenter otwiera się na Placu Zamkowym Biuro prasowe
2024-05-08 | 11:12

Centrum Diagnostyczne 4DCenter otwiera się na Placu Zamkowym

Otwórz drzwi do zdrowia w sercu Warszawy - Centrum Diagnostyczne 4DCenter to nowy punkt na mapie stolicy. Domem świeżo otwartego Centrum Diagnostycznego został należący do Senatorska
Zdrowie 8 Maja – Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika
2024-05-08 | 09:00

8 Maja – Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika

Pacjentki dotknięte rakiem jajnika apelują o włączenie do koszyka świadczeń gwarantowanych diagnostyki molekularnej, która pozwala na osiągnięcie u nich lepszych efektów
Zdrowie Fundacja Dr Clown spotka się z ponad 5,5 tys. pracowników medycznych w Polsce
2024-05-08 | 01:00

Fundacja Dr Clown spotka się z ponad 5,5 tys. pracowników medycznych w Polsce

W najbliższą niedzielę przypada Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek i Położnych. W Polsce zarejestrowanych jest łącznie ponad 357 tys. osób wykonujących te zawody. Zdaniem 75 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.