Komunikaty PR

Skompletuj idealną stylizację na plażę

2023-07-31  |  01:00
Biuro prasowe

W zależności czy wybieramy spokojny chill na wygodnym leżaku, czy aktywne szaleństwo na windsurfingu wypoczynek nad wodą jest jednym z najczęściej wybieranych form wakacyjnego relaksu.  Jaką stylizację wybrać na plażę, w co się ubrać aby czuć się komfortowo podczas upału i wyglądać stylowo?

Lekka i zwiewna odzież plażowa

Do stworzenia idealnej plażowej stylizacji potrzebne jest kilka bazowych elementów. W upalne dni dobrze sprawdzą się lekkie i zwiewne sukienki, spódnice lub szorty, które nie tylko zapewnią swobodę ruchu, ale również podkreślą letnią atmosferę i styl. Jak podkreślają styliści z butiku Dono da Scheggia w tym roku na plażę wkracza fala kolorów! Dodatki w intensywnych odcieniach są niezwykle popularne. Postaw na torebki, kapelusze, chusty na głowę czy bransoletki w jaskrawych barwach, takich jak neonowe żółcie, soczyste pomarańcze czy intensywne odcienie różu. Dodadzą one energii stylizacji i podkreślą letni nastrój. Aby czuć się komfortowo podczas upałów
w wakacyjne dni na plaży postaw na lekkie i zwiewne materiały. Ciekawe sukienki maxi, spodnie
z wysokim stanem i luźne tuniki to świetne opcje. Dodatkowo, nie zapomnij o szerokich kapeluszach, które nie tylko dodadzą  uroku, ale również ochraniają przed intensywnym słońcem.

                    

Różnorodność krojów i materiałów - plażowe stylizacje odpowiednie dla każdej figury

Każda kobieta ma swoją unikalną sylwetkę, która zasługuje na odpowiednie podkreślenie. W tym sezonie plażowe trendy koncentrują się na różnorodności krojów i materiałów, aby zapewnić każdej kobiecie stylizację, która podkreśli jej piękno i sprawi, że będzie czuć się pewnie na plaży. Tuniki i kimona to idealne rozwiązanie dla tych, które chcą delikatnie zakryć pewne obszary ciała. Luźne i zwiewne materiały skutecznie zamaskują ewentualne niedoskonałości, a jednocześnie dodadzą lekkości i elegancji. Wybierając tuniki i kimona, można wybierać spośród różnych długości, wzorów i kolorów, aby znaleźć stylizację, która pasuje do indywidualnego gustu i preferencji.

Niezależnie od rodzaju sylwetki, każda kobieta może czuć się piękna i pewna siebie na plaży.  Kompletując idealną plażową stylizację możemy łączyć ze sobą wiele elementów i bawić się modą. Najważniejsze jest, aby czuć się komfortowo oraz zadbać o to, aby ubrania podkreślały indywidualny styl i wyjątkową osobowość.

 Więcej informacji na: www.donomoda.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.