Komunikaty PR

Słodki Festiwal Krówek marki Wawel

2022-05-18  |  15:33
Biuro prasowe

Rusza wyjątkowy Festiwal Krówek z Wawelu! W tegorocznej edycji fani mogą delektować się aż trzema nowymi smakami: Peanut Butter, Czekoladowym, oraz Słonym Karmelem. Nie zabraknie też kultowej Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki. 

 

Krówki z Wawelu w limitowanej odsłonie 

Już od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje niepowtarzalny, wyjątkowy Festiwal Krówek marki Wawel, czołowego producenta Krówek w Polsce! To jedyna okazja do posmakowania oryginalnych, limitowanych oraz czasem nieoczywistych połączeń smakowych. 

Wśród krówkowych nowości znajdą się zachwycające propozycje: Peanut Butter, czyli połączenie lekko słonych orzeszków arachidowych z mlecznym smakiem krówki, Czekoladowy, gdzie subtelny smak mleczny przełamany jest szlachetną czekoladą, oraz Słony Karmel  – uwielbiane przez wielu słodko-słone połączenie. Wielbiciele i miłośnicy tradycji zawsze mogą sięgnąć po dobrze znaną i lubianą Krówkę Mleczną z Wawelu, w opakowaniu udekorowanym czarno-białymi łatami. 

Przyglądając się naszym konsumentom, ich potrzebom oraz oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się w tegorocznej edycji Festiwalu Krówek na innowacyjne i nowoczesne połączenia smaków. Czekolada, Peanut Butter czy Słony Karmel – to nieoczywiste połączenia i nie lada pokusa dla fanów krówki. Wszystkie nowości dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich ciekawymi propozycjami smaków  – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel. 

Krówki Mleczne od lat zachwycają wyjątkowym i niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na pełnym mleku i maśle oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją, która momentalnie wprawia w dobry nastrój. Prawdziwa gratka dla każdego miłośnika słodkości! 

Stwórz własny mix z ulubionych smaków 

Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.