Sport receptą na budowanie relacji biznesowych po pandemii
Ponad połowa menedżerów ocenia, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnianie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, a aż 65% z nich wskazuje na osłabienie relacji międzyludzkich[1]. W odpowiedzi na te potrzeby ruszył projekt „Graj o swój Biznes” od Manager Business Hub, w ramach którego wiodące firmy i marki łączą siły, by poprzez sport, odbudowywać relacje i wzmacniać swój biznes.
W dobie pandemii COVID-19 budowanie relacji – zwłaszcza tych biznesowych – stało się ogromnym wyzwaniem. „Dla managerów i kadry zarządzającej brak możliwości spotkań twarzą w twarz, uniemożliwił zacieśnianie relacji, a przez to akcelerowanie potencjału ich firm. Zarządzający stanęli zatem przed wyzwaniem, jak maksymalizować potencjał ludzki, by osiągać oczekiwane cele biznesowe? Naszą strategią i odpowiedzią jest cykl imprez sportowych, gdzie managerowie mogą nie tylko rozmawiać o swoich wyzwaniach, ale też aktywnie i na świeżym powietrzu wzmacniać relacje ze swoimi interesariuszami” – mówi Piotr Winek, CEO Business Manager HUB.
Strategia budowania relacji poprzez sport
Podejście strategiczne opiera się na łączeniu przedsiębiorców z potencjalnymi partnerami biznesowymi w warunkach, które sprzyjają budowaniu relacji w sposób organiczny, czyli w mniej formalnych okolicznościach przy jednoczesnym wspólnym celu. Spójnikiem tych spotkań jest sport i rywalizacja drużynowa. W ramach projektu „Graj o swój biznes” firmy rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, a w ten sposób nie tylko nawiązują relacje, ale i dbają o swój dobrostan osobisty. Dotychczas w ramach inicjatywy firmy zmierzyły się w siatkówce plażowej, golfie i padlu. Kolejne dyscypliny to snooker i strzelectwo. W rozgrywkach sportowych udział biorą pracownicy firm, jak i sami przedstawiciele Zarządów.
„Sport to istotny element profilaktyki zdrowia, o który powinniśmy zadbać po wielu miesiącach pandemii. Poprawia naszą kondycję fizyczną, ale także pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny. Zachowanie tej równowagi jest szczególnie ważne, kiedy działamy w wymagającym środowisku pracy. Aktywność sportowa świetnie także sprzyja budowania relacji biznesowych. «Graj o swój Biznes» to wartościowa inicjatywa, która odpowiada na bieżące potrzeby menedżerów” – komentuje Anna Janiczek, Prezes Zarządu PZU Zdrowie.
Sport i biznes w jednej drużynie
Uczestnikami oraz partnerami programu są: PZU Zdrowie, BOŚ Leasing, EKO Profit S.A., CHL Holding sp. z o.o., PKO Leasing, Havas PR Warsaw, Agencja Ochrony Kowalczyk, Casa Dominicana, Monta Beach Volley Club, 147 Break Zamieniecka, Polska Federacja Padla, Alfavox, Centrum im. Adama Smitha, Na Cyplu Restauracja, Centrum Medyczne Gamma, Platinum Wines Polska, Collegium Humanum, Monevo, Media Forum, PZU Sport. Patronem medialnym cyklu jest Radio Kolor.
Więcej informacji:
http://managerbusinesshub.pl/
https://www.facebook.com/ManagerBusinessHub
https://www.linkedin.com/company/managerbusinesshub/
Dodatkowych informacji udziela:
Havas PR Warsaw
katarzyna.fabjaniak@havas.com
Tel.: +48 508 012 175
[1] Raport Antal i Eventory „Spotkania i wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, na 316 managerach (luty 2021)

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.