Komunikaty PR

Sport receptą na budowanie relacji biznesowych po pandemii

2021-09-15  |  15:00
Biuro prasowe

Ponad połowa menedżerów ocenia, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnianie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, a aż 65% z nich wskazuje na osłabienie relacji międzyludzkich[1]. W odpowiedzi na te potrzeby ruszył projekt „Graj o swój Biznes” od Manager Business Hub, w ramach którego wiodące firmy i marki łączą siły, by poprzez sport, odbudowywać relacje i  wzmacniać swój biznes. 

W dobie pandemii COVID-19 budowanie relacji – zwłaszcza tych biznesowych – stało się ogromnym wyzwaniem. „Dla managerów i kadry zarządzającej brak możliwości spotkań twarzą w twarz, uniemożliwił zacieśnianie relacji, a przez to akcelerowanie potencjału ich firm. Zarządzający stanęli zatem przed wyzwaniem, jak maksymalizować potencjał ludzki, by osiągać oczekiwane cele biznesowe? Naszą strategią i odpowiedzią jest cykl imprez sportowych, gdzie managerowie mogą nie tylko rozmawiać o swoich wyzwaniach, ale też aktywnie i na świeżym powietrzu wzmacniać relacje ze swoimi interesariuszami” – mówi Piotr Winek, CEO Business Manager HUB.

Strategia budowania relacji poprzez sport

Podejście strategiczne opiera się na łączeniu przedsiębiorców z potencjalnymi partnerami biznesowymi w warunkach, które sprzyjają budowaniu relacji w sposób organiczny, czyli w mniej formalnych okolicznościach przy jednoczesnym wspólnym celu. Spójnikiem tych spotkań jest sport i rywalizacja drużynowa. W ramach projektu „Graj o swój biznes” firmy rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, a w ten sposób nie tylko nawiązują relacje, ale i dbają o swój dobrostan osobisty. Dotychczas w ramach inicjatywy firmy zmierzyły się w siatkówce plażowej, golfie i padlu. Kolejne dyscypliny to snooker i strzelectwo. W rozgrywkach sportowych udział biorą pracownicy firm, jak i sami przedstawiciele Zarządów.

„Sport to istotny element profilaktyki zdrowia, o który powinniśmy zadbać po wielu miesiącach pandemii. Poprawia naszą kondycję fizyczną, ale także pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny. Zachowanie tej równowagi jest szczególnie ważne, kiedy działamy w wymagającym środowisku pracy. Aktywność sportowa świetnie także sprzyja budowania relacji biznesowych. «Graj o swój Biznes» to wartościowa inicjatywa, która odpowiada na bieżące potrzeby menedżerów – komentuje Anna Janiczek, Prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Sport i biznes w jednej drużynie

Uczestnikami oraz partnerami programu są: PZU Zdrowie, BOŚ Leasing, EKO Profit S.A., CHL Holding sp. z o.o., PKO Leasing, Havas PR Warsaw, Agencja Ochrony Kowalczyk, Casa Dominicana, Monta Beach Volley Club, 147 Break Zamieniecka, Polska Federacja Padla, Alfavox, Centrum im. Adama Smitha, Na Cyplu Restauracja, Centrum Medyczne Gamma, Platinum Wines Polska, Collegium Humanum, Monevo, Media Forum, PZU Sport. Patronem medialnym cyklu jest Radio Kolor.

 

Więcej informacji:

http://managerbusinesshub.pl/

https://www.facebook.com/ManagerBusinessHub

https://www.linkedin.com/company/managerbusinesshub/

 

Dodatkowych informacji udziela:

Havas PR Warsaw

katarzyna.fabjaniak@havas.com

Tel.: +48 508 012 175

 


[1] Raport Antal i Eventory „Spotkania i wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, na 316 managerach (luty 2021)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.