Komunikaty PR

Sport receptą na budowanie relacji biznesowych po pandemii

2021-09-15  |  15:00
Biuro prasowe

Ponad połowa menedżerów ocenia, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnianie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, a aż 65% z nich wskazuje na osłabienie relacji międzyludzkich[1]. W odpowiedzi na te potrzeby ruszył projekt „Graj o swój Biznes” od Manager Business Hub, w ramach którego wiodące firmy i marki łączą siły, by poprzez sport, odbudowywać relacje i  wzmacniać swój biznes. 

W dobie pandemii COVID-19 budowanie relacji – zwłaszcza tych biznesowych – stało się ogromnym wyzwaniem. „Dla managerów i kadry zarządzającej brak możliwości spotkań twarzą w twarz, uniemożliwił zacieśnianie relacji, a przez to akcelerowanie potencjału ich firm. Zarządzający stanęli zatem przed wyzwaniem, jak maksymalizować potencjał ludzki, by osiągać oczekiwane cele biznesowe? Naszą strategią i odpowiedzią jest cykl imprez sportowych, gdzie managerowie mogą nie tylko rozmawiać o swoich wyzwaniach, ale też aktywnie i na świeżym powietrzu wzmacniać relacje ze swoimi interesariuszami” – mówi Piotr Winek, CEO Business Manager HUB.

Strategia budowania relacji poprzez sport

Podejście strategiczne opiera się na łączeniu przedsiębiorców z potencjalnymi partnerami biznesowymi w warunkach, które sprzyjają budowaniu relacji w sposób organiczny, czyli w mniej formalnych okolicznościach przy jednoczesnym wspólnym celu. Spójnikiem tych spotkań jest sport i rywalizacja drużynowa. W ramach projektu „Graj o swój biznes” firmy rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, a w ten sposób nie tylko nawiązują relacje, ale i dbają o swój dobrostan osobisty. Dotychczas w ramach inicjatywy firmy zmierzyły się w siatkówce plażowej, golfie i padlu. Kolejne dyscypliny to snooker i strzelectwo. W rozgrywkach sportowych udział biorą pracownicy firm, jak i sami przedstawiciele Zarządów.

„Sport to istotny element profilaktyki zdrowia, o który powinniśmy zadbać po wielu miesiącach pandemii. Poprawia naszą kondycję fizyczną, ale także pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny. Zachowanie tej równowagi jest szczególnie ważne, kiedy działamy w wymagającym środowisku pracy. Aktywność sportowa świetnie także sprzyja budowania relacji biznesowych. «Graj o swój Biznes» to wartościowa inicjatywa, która odpowiada na bieżące potrzeby menedżerów – komentuje Anna Janiczek, Prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Sport i biznes w jednej drużynie

Uczestnikami oraz partnerami programu są: PZU Zdrowie, BOŚ Leasing, EKO Profit S.A., CHL Holding sp. z o.o., PKO Leasing, Havas PR Warsaw, Agencja Ochrony Kowalczyk, Casa Dominicana, Monta Beach Volley Club, 147 Break Zamieniecka, Polska Federacja Padla, Alfavox, Centrum im. Adama Smitha, Na Cyplu Restauracja, Centrum Medyczne Gamma, Platinum Wines Polska, Collegium Humanum, Monevo, Media Forum, PZU Sport. Patronem medialnym cyklu jest Radio Kolor.

 

Więcej informacji:

http://managerbusinesshub.pl/

https://www.facebook.com/ManagerBusinessHub

https://www.linkedin.com/company/managerbusinesshub/

 

Dodatkowych informacji udziela:

Havas PR Warsaw

katarzyna.fabjaniak@havas.com

Tel.: +48 508 012 175

 


[1] Raport Antal i Eventory „Spotkania i wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, na 316 managerach (luty 2021)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.