Sport receptą na budowanie relacji biznesowych po pandemii
Ponad połowa menedżerów ocenia, że pandemia wpłynęła na spadek zaangażowania oraz utrudnianie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, a aż 65% z nich wskazuje na osłabienie relacji międzyludzkich[1]. W odpowiedzi na te potrzeby ruszył projekt „Graj o swój Biznes” od Manager Business Hub, w ramach którego wiodące firmy i marki łączą siły, by poprzez sport, odbudowywać relacje i wzmacniać swój biznes.
W dobie pandemii COVID-19 budowanie relacji – zwłaszcza tych biznesowych – stało się ogromnym wyzwaniem. „Dla managerów i kadry zarządzającej brak możliwości spotkań twarzą w twarz, uniemożliwił zacieśnianie relacji, a przez to akcelerowanie potencjału ich firm. Zarządzający stanęli zatem przed wyzwaniem, jak maksymalizować potencjał ludzki, by osiągać oczekiwane cele biznesowe? Naszą strategią i odpowiedzią jest cykl imprez sportowych, gdzie managerowie mogą nie tylko rozmawiać o swoich wyzwaniach, ale też aktywnie i na świeżym powietrzu wzmacniać relacje ze swoimi interesariuszami” – mówi Piotr Winek, CEO Business Manager HUB.
Strategia budowania relacji poprzez sport
Podejście strategiczne opiera się na łączeniu przedsiębiorców z potencjalnymi partnerami biznesowymi w warunkach, które sprzyjają budowaniu relacji w sposób organiczny, czyli w mniej formalnych okolicznościach przy jednoczesnym wspólnym celu. Spójnikiem tych spotkań jest sport i rywalizacja drużynowa. W ramach projektu „Graj o swój biznes” firmy rywalizują w różnych dyscyplinach sportowych, a w ten sposób nie tylko nawiązują relacje, ale i dbają o swój dobrostan osobisty. Dotychczas w ramach inicjatywy firmy zmierzyły się w siatkówce plażowej, golfie i padlu. Kolejne dyscypliny to snooker i strzelectwo. W rozgrywkach sportowych udział biorą pracownicy firm, jak i sami przedstawiciele Zarządów.
„Sport to istotny element profilaktyki zdrowia, o który powinniśmy zadbać po wielu miesiącach pandemii. Poprawia naszą kondycję fizyczną, ale także pozytywnie wpływa na dobrostan psychiczny. Zachowanie tej równowagi jest szczególnie ważne, kiedy działamy w wymagającym środowisku pracy. Aktywność sportowa świetnie także sprzyja budowania relacji biznesowych. «Graj o swój Biznes» to wartościowa inicjatywa, która odpowiada na bieżące potrzeby menedżerów” – komentuje Anna Janiczek, Prezes Zarządu PZU Zdrowie.
Sport i biznes w jednej drużynie
Uczestnikami oraz partnerami programu są: PZU Zdrowie, BOŚ Leasing, EKO Profit S.A., CHL Holding sp. z o.o., PKO Leasing, Havas PR Warsaw, Agencja Ochrony Kowalczyk, Casa Dominicana, Monta Beach Volley Club, 147 Break Zamieniecka, Polska Federacja Padla, Alfavox, Centrum im. Adama Smitha, Na Cyplu Restauracja, Centrum Medyczne Gamma, Platinum Wines Polska, Collegium Humanum, Monevo, Media Forum, PZU Sport. Patronem medialnym cyklu jest Radio Kolor.
Więcej informacji:
http://managerbusinesshub.pl/
https://www.facebook.com/ManagerBusinessHub
https://www.linkedin.com/company/managerbusinesshub/
Dodatkowych informacji udziela:
Havas PR Warsaw
katarzyna.fabjaniak@havas.com
Tel.: +48 508 012 175
[1] Raport Antal i Eventory „Spotkania i wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, na 316 managerach (luty 2021)
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.