Komunikaty PR

Sylwia Gołębiewska inwestuje w Aurumaris Professional

2024-07-15  |  01:00
Biuro prasowe

Rynek kosmetyki profesjonalnej wzbogacił się nową markę – Aurumaris Professional. Firma, która dotychczas działała w segmencie konsumenckim, teraz wkracza na rynek B2B, poszerzając ofertę dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych o innowacyjne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.

Doświadczenie oraz wizja strategiczna Sylwii Gołębiewskej, są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła markę lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, którą z sukcesem została sprzedana do funduszu private equity Resource Partners. Oprócz tego założona przez nią Akademia Semilac wyznacza standardy edukacji i profesjonalizmu na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest także współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie, a obecnie również współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji w Polsce i za granicą.

-Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional

Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, oprócz innowacyjnych produktów, zyskają dodatkową usługę marketingową. Marka staje się ich partnerem i angażuje się w ich promocję bez dodatkowych kosztów po stronie salonów, co pomaga w skutecznym dotarciu do potencjalnych klientów.

- Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.

Poza innowacyjnością w dziedzinie produktów kosmetologicznych, Aurumaris Professional stawia także na profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe wszystkich swoich partnerów oferując unikalną na tym rynku obsługę reklamową w Internecie.

- Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski - dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.

W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Alarmujące dane: co czwarta osoba cierpi na stłuszczeniową chorobę wątroby Biuro prasowe
2024-08-12 | 14:00

Alarmujące dane: co czwarta osoba cierpi na stłuszczeniową chorobę wątroby

  Stłuszczeniowa choroba wątroby związana z dysfunkcją metaboliczną (MASLD) to jedna z najczęstszych, przewlekłych chorób wątroby, która dotyka około 25%
Zdrowie Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk
2024-07-29 | 15:30

Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk

W salonach Ziko Optyk trwa wyprzedaż okularów przeciwsłonecznych. Do 31.08.2024 r. możecie nabyć je z 30% rabatem. To świetna okazja, żeby zadbać o swoje oczy, decydując się na
Zdrowie Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce
2024-07-25 | 09:00

Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce

Helping Hand - pierwsza w Polsce platforma wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego oraz aplikacja mobilna, wspierające dobre samopoczucie pracowników i osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.