Sylwia Gołębiewska inwestuje w Aurumaris Professional
Rynek kosmetyki profesjonalnej wzbogacił się nową markę – Aurumaris Professional. Firma, która dotychczas działała w segmencie konsumenckim, teraz wkracza na rynek B2B, poszerzając ofertę dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych o innowacyjne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.
Doświadczenie oraz wizja strategiczna Sylwii Gołębiewskej, są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła markę lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, którą z sukcesem została sprzedana do funduszu private equity Resource Partners. Oprócz tego założona przez nią Akademia Semilac wyznacza standardy edukacji i profesjonalizmu na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest także współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie, a obecnie również współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji w Polsce i za granicą.
-Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional
Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, oprócz innowacyjnych produktów, zyskają dodatkową usługę marketingową. Marka staje się ich partnerem i angażuje się w ich promocję bez dodatkowych kosztów po stronie salonów, co pomaga w skutecznym dotarciu do potencjalnych klientów.
- Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
Poza innowacyjnością w dziedzinie produktów kosmetologicznych, Aurumaris Professional stawia także na profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe wszystkich swoich partnerów oferując unikalną na tym rynku obsługę reklamową w Internecie.
- Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski - dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.