Sylwia Gołębiewska inwestuje w Aurumaris Professional
Rynek kosmetyki profesjonalnej wzbogacił się nową markę – Aurumaris Professional. Firma, która dotychczas działała w segmencie konsumenckim, teraz wkracza na rynek B2B, poszerzając ofertę dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych o innowacyjne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.
Doświadczenie oraz wizja strategiczna Sylwii Gołębiewskej, są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła markę lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, którą z sukcesem została sprzedana do funduszu private equity Resource Partners. Oprócz tego założona przez nią Akademia Semilac wyznacza standardy edukacji i profesjonalizmu na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest także współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie, a obecnie również współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji w Polsce i za granicą.
-Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional
Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, oprócz innowacyjnych produktów, zyskają dodatkową usługę marketingową. Marka staje się ich partnerem i angażuje się w ich promocję bez dodatkowych kosztów po stronie salonów, co pomaga w skutecznym dotarciu do potencjalnych klientów.
- Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
Poza innowacyjnością w dziedzinie produktów kosmetologicznych, Aurumaris Professional stawia także na profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe wszystkich swoich partnerów oferując unikalną na tym rynku obsługę reklamową w Internecie.
- Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski - dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.