Komunikaty PR

VIVO! Stalowa Wola zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2021-01-29  |  14:11
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Ostatniego dnia stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz 29.! Jak co roku centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola wesprzę tę wyjątkową inicjatywę i w dniach 30-31 stycznia zorganizuje na terenie obiektu stanowisko z gadżetami WOŚP, które czynne będzie w godz. 10.00-18.00. To nie jedyna możliwośc wsparcia zbiórki! Ci, którzy nie zdecydują się na zakup konkretnego przedmiotu, będą mogli wrzucić dowolne datki do oznakowanej puszki. Klienci, którzy wydadzą kwotę powyżej 25 zł otrzymają balony z helem w kształcie serduszka bądź słodki upominek – pyszną czekoladę!

Hasłem przewodnim 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest „Finał z głową”. Tym razem zbiórka przeprowadzona zostanie na rzecz oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

Przypominamy, że 31 stycznia wypada niedziela handlowa, także bez żadnych przeszkód możemy wspólnie zagrać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na terenie VIVO!. Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Koloroterapia czyli rozwiązanie na jesienną szarugę w ETC Swarzędz Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:45

Koloroterapia czyli rozwiązanie na jesienną szarugę w ETC Swarzędz

Zaczęły się jesienne miesiące, a wraz z nimi za oknem coraz szybciej robi się ciemno. Niestety bardzo często wpływa to na ogólne samopoczucie i nastrój. Chcąc wspomóc
Zdrowie Nowa siedziba Diagnostyki w Łodzi
2024-11-21 | 14:00

Nowa siedziba Diagnostyki w Łodzi

19 listopada 2024 roku przy ulicy Niciarnianej 47 nastąpiło uroczyste otwarcie nowej siedziby Diagnostyki w Łodzi. Poza punktem pobrań i przestrzenią biurową znalazły się
Zdrowie Mężczyźni wykonują USG jąder ponad 10 razy rzadziej niż kobiety USG piersi
2024-11-21 | 12:00

Mężczyźni wykonują USG jąder ponad 10 razy rzadziej niż kobiety USG piersi

W Polsce co roku diagnozuje się ponad tysiąc przypadków nowotworów jąder, najczęściej wśród mężczyzn w wieku 15-40 lat. Właśnie trwa Movember, czyli miesiąc

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.