Komunikaty PR

Złoty Wąs 2020. Akcja trwa – wąsacze, przysyłajcie zdjęcia!

2020-11-05  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

„Wąs wanted. Krótki lub długi”. Jest jeszcze kilka dni na przysłanie zgłoszenia i powalczenie o profesjonalną sesję zdjęciową oraz nagrody rzeczowe. Partnerem kampanii, dzięki której w listopadzie mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań w ramach tygodnia walki z rakiem, jest Magnolia Park.

Królowie, sarmaci, dowódcy, mężowie stanu – to oni rozpowszechnili zwyczaj noszenia wąsa w Rzeczypospolitej. Uczynili go symbolem męskości, odwagi, siły i honoru. Historia pamięta wielu znamienitych wąsaczy Polaków, z Bolesławem Chrobrym i Władysławem Jagiełło na czele. Później Jan Matejko, Józef Piłsudski i Henryk Sienkiewicz, a ze współcześnie żyjących wystarczy wspomnieć Lecha Wałęsę i Adama Małysza. Pod koniec XVIII wieku wąs doczekał się nawet wiersza z dedykacją. Autorem „Ody do wąsów” jest Franciszek Dionizy Kniaźnin.

Dziś wymowa wąsa jest inna, ale bez wątpienia zawiera dawne wartości. W ramach corocznej ogólnoświatowej akcji mężczyźni zapuszczają wąs w listopadzie, aby zwrócić uwagę na problemy zdrowotne, przede wszystkim raka prostaty i na inne nowotwory. W ideę tej kampanii wpisuje się trwająca w całej Polsce akcja Złoty Wąs. – Ma ona na celu promocję profilaktyki męskich badań. Celem wydarzenia jest zmiana podejścia do męskich nowotworów jako wstydliwego, intymnego tematu oraz rozpoczęcie otwartej, merytorycznej dyskusji o tym, jak można im zapobiegać – tłumaczy Sebastian Kwietoń z Fundacji Forum Mężczyzn.

Złoty Wąs we Wrocławiu

We Wrocławiu do Złotego Wąsa przyłączyła się Magnolia Park. – Jesteśmy głównym partnerem a także sponsorem akcji. Działające u nas sklepy ufundowały atrakcyjne nagrody w konkursie. Finaliści wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, która zostanie wykonana w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Zawsze chętnie dołączamy do takich akcji. Mamy nadzieję, że z naszą pomocą więcej mężczyzn zatroszczy się o profilaktykę i swoje zdrowie – dodaje.

To jeszcze nie wszystko. W dniach od 17 do 21 listopada w Centrum Medycznym Magnolia Park czekają na mężczyzn darmowe pakiety badań profilaktycznych. Dodatkowo, zostaną wyemitowane krótkie audycje radiowe z poradami dotyczącymi zdrowia mężczyzn.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Żeby powalczyć o sesję fotograficzną i nagrody rzeczowe, w tym o statuetkę złotego wąsa 2020, trzeba wysłać do 5 listopada zdjęcie prezentujące wąs. Komisja konkursowa wybierze 6 najciekawszych wąsaczy, którzy przejdą do finału i wezmą udział w sesji zdjęciowej (od 5 do 14 listopada). Plebiscyt finałowy rozpocznie się 15 listopada na stronie www.złotywąs.pl, gdzie do 21 listopada będzie można oddawać głosy na najlepszy wąs.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są TUTAJ.

Dodatkowo, w trakcie trwania akcji Złoty Wąs 2020, przeprowadzona zostanie w mediach społecznościowych kampania, w której za każde zdjęcia wąsów udostępnione z odpowiednimi hashtagami (#) przekazane zostanie 2,50 zł na kolejne badania profilaktyczne mężczyzn. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.