Komunikaty PR

Złoty Wąs 2020. Akcja trwa – wąsacze, przysyłajcie zdjęcia!

2020-11-05  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

„Wąs wanted. Krótki lub długi”. Jest jeszcze kilka dni na przysłanie zgłoszenia i powalczenie o profesjonalną sesję zdjęciową oraz nagrody rzeczowe. Partnerem kampanii, dzięki której w listopadzie mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań w ramach tygodnia walki z rakiem, jest Magnolia Park.

Królowie, sarmaci, dowódcy, mężowie stanu – to oni rozpowszechnili zwyczaj noszenia wąsa w Rzeczypospolitej. Uczynili go symbolem męskości, odwagi, siły i honoru. Historia pamięta wielu znamienitych wąsaczy Polaków, z Bolesławem Chrobrym i Władysławem Jagiełło na czele. Później Jan Matejko, Józef Piłsudski i Henryk Sienkiewicz, a ze współcześnie żyjących wystarczy wspomnieć Lecha Wałęsę i Adama Małysza. Pod koniec XVIII wieku wąs doczekał się nawet wiersza z dedykacją. Autorem „Ody do wąsów” jest Franciszek Dionizy Kniaźnin.

Dziś wymowa wąsa jest inna, ale bez wątpienia zawiera dawne wartości. W ramach corocznej ogólnoświatowej akcji mężczyźni zapuszczają wąs w listopadzie, aby zwrócić uwagę na problemy zdrowotne, przede wszystkim raka prostaty i na inne nowotwory. W ideę tej kampanii wpisuje się trwająca w całej Polsce akcja Złoty Wąs. – Ma ona na celu promocję profilaktyki męskich badań. Celem wydarzenia jest zmiana podejścia do męskich nowotworów jako wstydliwego, intymnego tematu oraz rozpoczęcie otwartej, merytorycznej dyskusji o tym, jak można im zapobiegać – tłumaczy Sebastian Kwietoń z Fundacji Forum Mężczyzn.

Złoty Wąs we Wrocławiu

We Wrocławiu do Złotego Wąsa przyłączyła się Magnolia Park. – Jesteśmy głównym partnerem a także sponsorem akcji. Działające u nas sklepy ufundowały atrakcyjne nagrody w konkursie. Finaliści wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, która zostanie wykonana w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Zawsze chętnie dołączamy do takich akcji. Mamy nadzieję, że z naszą pomocą więcej mężczyzn zatroszczy się o profilaktykę i swoje zdrowie – dodaje.

To jeszcze nie wszystko. W dniach od 17 do 21 listopada w Centrum Medycznym Magnolia Park czekają na mężczyzn darmowe pakiety badań profilaktycznych. Dodatkowo, zostaną wyemitowane krótkie audycje radiowe z poradami dotyczącymi zdrowia mężczyzn.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Żeby powalczyć o sesję fotograficzną i nagrody rzeczowe, w tym o statuetkę złotego wąsa 2020, trzeba wysłać do 5 listopada zdjęcie prezentujące wąs. Komisja konkursowa wybierze 6 najciekawszych wąsaczy, którzy przejdą do finału i wezmą udział w sesji zdjęciowej (od 5 do 14 listopada). Plebiscyt finałowy rozpocznie się 15 listopada na stronie www.złotywąs.pl, gdzie do 21 listopada będzie można oddawać głosy na najlepszy wąs.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są TUTAJ.

Dodatkowo, w trakcie trwania akcji Złoty Wąs 2020, przeprowadzona zostanie w mediach społecznościowych kampania, w której za każde zdjęcia wąsów udostępnione z odpowiednimi hashtagami (#) przekazane zostanie 2,50 zł na kolejne badania profilaktyczne mężczyzn. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów Biuro prasowe
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na
Zdrowie Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
2024-11-28 | 13:00

Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk

Black Weeks od Ziko Dermo to świetny moment, by odkryć szeroką gamę dermokosmetyków, które spełnią różnorodne potrzeby skóry. Klienci mogą skorzystać z
Zdrowie Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
2024-11-27 | 13:50

Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim

Lubelska Spółka zajmująca się komercjalizacją badań naukowych w profilaktyce i ochronie zdrowia nawiązała współpracę z Uniwersytetem w Bolonii. Medical Inventi będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.