Komunikaty PR

Złoty Wąs 2020. Akcja trwa – wąsacze, przysyłajcie zdjęcia!

2020-11-05  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

„Wąs wanted. Krótki lub długi”. Jest jeszcze kilka dni na przysłanie zgłoszenia i powalczenie o profesjonalną sesję zdjęciową oraz nagrody rzeczowe. Partnerem kampanii, dzięki której w listopadzie mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań w ramach tygodnia walki z rakiem, jest Magnolia Park.

Królowie, sarmaci, dowódcy, mężowie stanu – to oni rozpowszechnili zwyczaj noszenia wąsa w Rzeczypospolitej. Uczynili go symbolem męskości, odwagi, siły i honoru. Historia pamięta wielu znamienitych wąsaczy Polaków, z Bolesławem Chrobrym i Władysławem Jagiełło na czele. Później Jan Matejko, Józef Piłsudski i Henryk Sienkiewicz, a ze współcześnie żyjących wystarczy wspomnieć Lecha Wałęsę i Adama Małysza. Pod koniec XVIII wieku wąs doczekał się nawet wiersza z dedykacją. Autorem „Ody do wąsów” jest Franciszek Dionizy Kniaźnin.

Dziś wymowa wąsa jest inna, ale bez wątpienia zawiera dawne wartości. W ramach corocznej ogólnoświatowej akcji mężczyźni zapuszczają wąs w listopadzie, aby zwrócić uwagę na problemy zdrowotne, przede wszystkim raka prostaty i na inne nowotwory. W ideę tej kampanii wpisuje się trwająca w całej Polsce akcja Złoty Wąs. – Ma ona na celu promocję profilaktyki męskich badań. Celem wydarzenia jest zmiana podejścia do męskich nowotworów jako wstydliwego, intymnego tematu oraz rozpoczęcie otwartej, merytorycznej dyskusji o tym, jak można im zapobiegać – tłumaczy Sebastian Kwietoń z Fundacji Forum Mężczyzn.

Złoty Wąs we Wrocławiu

We Wrocławiu do Złotego Wąsa przyłączyła się Magnolia Park. – Jesteśmy głównym partnerem a także sponsorem akcji. Działające u nas sklepy ufundowały atrakcyjne nagrody w konkursie. Finaliści wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, która zostanie wykonana w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Zawsze chętnie dołączamy do takich akcji. Mamy nadzieję, że z naszą pomocą więcej mężczyzn zatroszczy się o profilaktykę i swoje zdrowie – dodaje.

To jeszcze nie wszystko. W dniach od 17 do 21 listopada w Centrum Medycznym Magnolia Park czekają na mężczyzn darmowe pakiety badań profilaktycznych. Dodatkowo, zostaną wyemitowane krótkie audycje radiowe z poradami dotyczącymi zdrowia mężczyzn.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Żeby powalczyć o sesję fotograficzną i nagrody rzeczowe, w tym o statuetkę złotego wąsa 2020, trzeba wysłać do 5 listopada zdjęcie prezentujące wąs. Komisja konkursowa wybierze 6 najciekawszych wąsaczy, którzy przejdą do finału i wezmą udział w sesji zdjęciowej (od 5 do 14 listopada). Plebiscyt finałowy rozpocznie się 15 listopada na stronie www.złotywąs.pl, gdzie do 21 listopada będzie można oddawać głosy na najlepszy wąs.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są TUTAJ.

Dodatkowo, w trakcie trwania akcji Złoty Wąs 2020, przeprowadzona zostanie w mediach społecznościowych kampania, w której za każde zdjęcia wąsów udostępnione z odpowiednimi hashtagami (#) przekazane zostanie 2,50 zł na kolejne badania profilaktyczne mężczyzn. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.