Złoty Wąs 2020. Akcja trwa – wąsacze, przysyłajcie zdjęcia!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
„Wąs wanted. Krótki lub długi”. Jest jeszcze kilka dni na przysłanie zgłoszenia i powalczenie o profesjonalną sesję zdjęciową oraz nagrody rzeczowe. Partnerem kampanii, dzięki której w listopadzie mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań w ramach tygodnia walki z rakiem, jest Magnolia Park.
Królowie, sarmaci, dowódcy, mężowie stanu – to oni rozpowszechnili zwyczaj noszenia wąsa w Rzeczypospolitej. Uczynili go symbolem męskości, odwagi, siły i honoru. Historia pamięta wielu znamienitych wąsaczy Polaków, z Bolesławem Chrobrym i Władysławem Jagiełło na czele. Później Jan Matejko, Józef Piłsudski i Henryk Sienkiewicz, a ze współcześnie żyjących wystarczy wspomnieć Lecha Wałęsę i Adama Małysza. Pod koniec XVIII wieku wąs doczekał się nawet wiersza z dedykacją. Autorem „Ody do wąsów” jest Franciszek Dionizy Kniaźnin.
Dziś wymowa wąsa jest inna, ale bez wątpienia zawiera dawne wartości. W ramach corocznej ogólnoświatowej akcji mężczyźni zapuszczają wąs w listopadzie, aby zwrócić uwagę na problemy zdrowotne, przede wszystkim raka prostaty i na inne nowotwory. W ideę tej kampanii wpisuje się trwająca w całej Polsce akcja Złoty Wąs. – Ma ona na celu promocję profilaktyki męskich badań. Celem wydarzenia jest zmiana podejścia do męskich nowotworów jako wstydliwego, intymnego tematu oraz rozpoczęcie otwartej, merytorycznej dyskusji o tym, jak można im zapobiegać – tłumaczy Sebastian Kwietoń z Fundacji Forum Mężczyzn.
Złoty Wąs we Wrocławiu
We Wrocławiu do Złotego Wąsa przyłączyła się Magnolia Park. – Jesteśmy głównym partnerem a także sponsorem akcji. Działające u nas sklepy ufundowały atrakcyjne nagrody w konkursie. Finaliści wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, która zostanie wykonana w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Zawsze chętnie dołączamy do takich akcji. Mamy nadzieję, że z naszą pomocą więcej mężczyzn zatroszczy się o profilaktykę i swoje zdrowie – dodaje.
To jeszcze nie wszystko. W dniach od 17 do 21 listopada w Centrum Medycznym Magnolia Park czekają na mężczyzn darmowe pakiety badań profilaktycznych. Dodatkowo, zostaną wyemitowane krótkie audycje radiowe z poradami dotyczącymi zdrowia mężczyzn.
Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?
Żeby powalczyć o sesję fotograficzną i nagrody rzeczowe, w tym o statuetkę złotego wąsa 2020, trzeba wysłać do 5 listopada zdjęcie prezentujące wąs. Komisja konkursowa wybierze 6 najciekawszych wąsaczy, którzy przejdą do finału i wezmą udział w sesji zdjęciowej (od 5 do 14 listopada). Plebiscyt finałowy rozpocznie się 15 listopada na stronie www.złotywąs.pl, gdzie do 21 listopada będzie można oddawać głosy na najlepszy wąs.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są TUTAJ.
Dodatkowo, w trakcie trwania akcji Złoty Wąs 2020, przeprowadzona zostanie w mediach społecznościowych kampania, w której za każde zdjęcia wąsów udostępnione z odpowiednimi hashtagami (#) przekazane zostanie 2,50 zł na kolejne badania profilaktyczne mężczyzn.
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.