ZEN.COM i Neosurf rozszerzają współpracę. Kupony Neosurf kolejną metodą doładow
Teraz również użytkownicy platformy płatniczej ZEN.COM będą mogli doładować swoje konto za pomocą kuponu Neosurf. Jest to kolejny krok poszerzający współpracę między fintechami.
ZEN.COM rozwija swoją aplikację i dodaje nowe metody doładowań, aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo użytkowników. Po włączeniu kart przedpłaconych Neosurf, klienci ZEN mają już 32 dostępne metody doładowania salda konta, w tym kartę kredytową, Apple Pay i Google Pay oraz inne, wykorzystywane lokalnie metody płatności, takie jak iDEAL, Skrill czy Bancontact.
Na koniec ubiegłego roku w Polsce wydano już 2,2 mln kart przedpłaconych, co oznacza, że miały one 5,1 proc. udziału w rynku. To stosunkowo wysoka kwota, biorąc pod uwagę, że większość z nich jest jednorazowa. Z takich rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i anonimowość, nie wymagając podawania danych osobowych, chętnie korzystają osoby szczególnie ceniące prywatność w sieci. Ponieważ bezpieczeństwo i wygoda są kluczowe dla użytkowników ZEN.COM, bardzo ważne dla firmy jest wzmocnienie partnerstwa z uznanym graczem w branży płatności, jakim jest Neosurf.
Chief Commercial Officer w Neosurf, Andrea McGeachin: "ZEN.COM jest dla nas cenionym partnerem. Neosurf szybko staje się środkiem płatniczym wybieranym w sektorze gier. Stawiamy doświadczenie klienta w centrum oferty Neosurf, co jest zgodne z filozofią ZEN.COM i mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej współpracy."
To nie pierwsza odsłona współpracy obu firm. Już wcześniej e-sklepy korzystające z bramki płatniczej polskiego fintechu miały możliwość dodania Neosurf jako jednej z metod płatności, dając tym samym klientom wybór preferowanej metody. Karty Neosurf można kupić w internecie lub za gotówkę w sklepach stacjonarnych. Doładowanie konta ZEN odbywa się poprzez wpisanie kodu z karty, bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.