ZEN.COM i Neosurf rozszerzają współpracę. Kupony Neosurf kolejną metodą doładow
Teraz również użytkownicy platformy płatniczej ZEN.COM będą mogli doładować swoje konto za pomocą kuponu Neosurf. Jest to kolejny krok poszerzający współpracę między fintechami.
ZEN.COM rozwija swoją aplikację i dodaje nowe metody doładowań, aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo użytkowników. Po włączeniu kart przedpłaconych Neosurf, klienci ZEN mają już 32 dostępne metody doładowania salda konta, w tym kartę kredytową, Apple Pay i Google Pay oraz inne, wykorzystywane lokalnie metody płatności, takie jak iDEAL, Skrill czy Bancontact.
Na koniec ubiegłego roku w Polsce wydano już 2,2 mln kart przedpłaconych, co oznacza, że miały one 5,1 proc. udziału w rynku. To stosunkowo wysoka kwota, biorąc pod uwagę, że większość z nich jest jednorazowa. Z takich rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i anonimowość, nie wymagając podawania danych osobowych, chętnie korzystają osoby szczególnie ceniące prywatność w sieci. Ponieważ bezpieczeństwo i wygoda są kluczowe dla użytkowników ZEN.COM, bardzo ważne dla firmy jest wzmocnienie partnerstwa z uznanym graczem w branży płatności, jakim jest Neosurf.
Chief Commercial Officer w Neosurf, Andrea McGeachin: "ZEN.COM jest dla nas cenionym partnerem. Neosurf szybko staje się środkiem płatniczym wybieranym w sektorze gier. Stawiamy doświadczenie klienta w centrum oferty Neosurf, co jest zgodne z filozofią ZEN.COM i mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej współpracy."
To nie pierwsza odsłona współpracy obu firm. Już wcześniej e-sklepy korzystające z bramki płatniczej polskiego fintechu miały możliwość dodania Neosurf jako jednej z metod płatności, dając tym samym klientom wybór preferowanej metody. Karty Neosurf można kupić w internecie lub za gotówkę w sklepach stacjonarnych. Doładowanie konta ZEN odbywa się poprzez wpisanie kodu z karty, bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.