Zielone osiedle ze szklarniami
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Dziś ceniony jest nie tylko dobry projekt mieszkania, ale również osiedla. Kupujący coraz częściej zwracają uwagę na otoczenie domów i zagospodarowanie części wspólnych. Dlatego Aurec Home na swoich osiedlach planuje udogodnienia, które wpisują się w aktualne trendy i potrzeby przyszłych mieszkańców.
- Chcemy, aby „Miasteczko Jutrzenki” było oazą zieleni i spokoju. Dlatego zaplanowaliśmy dużo roślinności oraz szereg dbających o środowisko rozwiązań – informuje Mariola Żak, dyrektor marketingu i sprzedaży Aurec Home.
Nowością na rynku nieruchomości mieszkaniowych są szklarnie, które będą się znajdować na zielonym patio. Dzięki temu mieszkańcy będą mogli realizować swoje ogrodnicze pasje i hodować ulubione kwiaty, warzywa czy owoce oraz cieszyć się zielenią przez cały rok.
- Planujemy również posadzić duże drzewa, aby mieszkańcy od razu po wprowadzeniu się mogli cieszyć się zielonymi enklawami. O dobór roślin poprosiliśmy architektów krajobrazu i ogrodników – mówi Mariola Żak, dyrektor marketingu i sprzedaży Aurec Home.
Eksperci Aurec Home wiedzą, jak istotne jest bycie on-line, nawet podczas spaceru. Dlatego zawsze będzie można podładować telefon, siadając na ławce. Prąd oczywiście popłynie dzięki umieszczonym na ławkach panelom solarnym. Właścicieli samochodów elektrycznych z pewnością ucieszy miejsce parkingowe z ładowarką e–car. Ponadto energię do części wspólnych osiedla dostarczą panele fotowoltaiczne, co pozwoli przyszłej wspólnocie mieszkaniowej na znaczne oszczędności.
– W „Miasteczku Jutrzenki” postawiliśmy na ekologię. Nie mogło zabraknąć także technologii, która jest obecnie nieodłącznym elementem codzienności – zwłaszcza dla pokolenia, które właśnie wchodzi na rynek mieszkaniowy i poszukuje pierwszego lokum – wyjaśnia Mariola Żak.
Osiedle weszło do sprzedaży w III kwartale 2020 roku i jak podkreśla Mariola Żak, cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy docenili nie tylko projekt mieszkań, ale całego osiedla.
Miasteczko Jutrzenki jest budowane w spokojnej okolicy, tuż przy granicy z Ochotą, w pobliżu ul. Łopuszańskiej i Al. Jerozolimskich. Jego zaletą jest bardzo dobre skomunikowanie z innymi dzielnicami miasta, m.in. dzięki bliskości stacji WKD Raków. W bliskim sąsiedztwie osiedla znajdują się centra handlowe oraz miejsca rozrywki (Blue City, Reduta i Łopuszańska 22). W ramach pierwszego etapu budowy realizowane są dwa budynki, w których znajdą się 163 mieszkania. Do użytku zostaną oddane w 2022 roku.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.