Komunikaty PR

Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy

2020-10-21  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt

Renata Stefanowska
Mazars

ul. Piekna 18
00-549 Warszawa
r.stefanowska|mazars.pl| |r.stefanowska|mazars.pl
22 25 55 200
mazars.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.2 MB )
  • Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, przeprowadza rebranding w ponad 90 krajach, w których prowadzi swoją działalność doradczą.
  • Rebranding wspiera skuteczną strategię wzrostu i pokazuje, że firma wprowadza inną perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa finansowego.
  • Zmiana wizerunkowa potwierdza zaangażowanie Mazars w budowanie sprawiedliwego i dostatniego świata.

Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, odsłania swoją nową tożsamość marki w ponad 90 krajach, tym samym stawiając kamień milowy w globalnym rozwoju firmy. Zmiana wizualna marki odzwierciedla dążenie Mazars do zapewnienia możliwości wyboru i innej perspektywy na rynku audytu, podatków i doradztwa oraz potwierdza zaangażowanie firmy w budowanie sprawiedliwego, dostatniego i zrównoważonego świata.

Hervé Hélias, dyrektor generalny i prezes Grupy Mazars, powiedział: „Jestem bardzo podekscytowany, mogąc pokazać naszą nową tożsamość i nowe pozycjonowanie marki po dwóch latach dogłębnych i szeroko zakrojonych konsultacji z naszymi partnerami, pracownikami, klientami i interesariuszami. Zmiana wizerunkowa odzwierciedla nie tylko kim jesteśmy dzisiaj, ale i pokazuje, jaką firmą chcemy być w przyszłości. Jesteśmy jednym połączonym zespołem na całym świecie, posiadającym skalę działania umożliwiającą obsługę dużych międzynarodowych klientów oraz elastyczność pozwalającą na kreatywne i indywidualne podejście do naszych klientów. W każdym kraju, w którym prowadzimy działalność doradczą, nasze zespoły łączą w sobie zrozumienie kultury lokalnej z globalną perspektywą, oferując klientom różnej wielkości prawdziwe partnerstwo, które daje im poczucie pewności w biznesie i pomaga realizować ich ambicje”.

Świętujemy zrównoważony rozwój i udaną ekspansję międzynarodową

Mazars rozpoczyna rebranding, bazując na stałym, zrównoważonym rozwoju i udanej ekspansji geograficznej, co odzwierciedla silną pozycję firmy na światowym rynku. W ubiegłym roku ta międzynarodowa firma audytorska, podatkowa i doradcza odnotowała przychody w wysokości 1,8 mld euro (rok budżetowy 2018/2019), co oznacza wzrost o 10,4% (z wyłączeniem wpływu Forex + 0,2%) w porównaniu z poprzednim rokiem. Wzrost przychodów w 2018/2019 był wzmacniany przez silny 9,0% wzrost organiczny.

Zmiana wizualna marki odzwierciedla fakt, że Mazars stał się międzynarodową grupą, obecną w ponad 90 krajach, zatrudniającą prawie 25 000 współpracowników na całym świecie. Dzięki Mazars North America Alliance dysponuje dodatkowo 16 000 specjalistów, którzy mogą obsługiwać międzynarodowych klientów Mazars prowadzących działalność w USA i Kanadzie. W sumie na całym świecie ponad 40 000 specjalistów pracuje na rzecz klientów Mazars. Ta międzynarodowa ekspansja firmy znajduje odzwierciedlenie w geograficznym rozmieszczeniu źródeł przychodów grupy: ponad jedna trzecia przychodów z honorariów Mazars pochodzi obecnie spoza Europy. Azja i Pacyfik cieszyły się najwyższą stopą wzrostu wynoszącą 22,6% w sezonie 2018/2019, a region ten odpowiada za obecnie około 15% całkowitych przychodów firmy.

Komentując rozwój i ekspansję Mazars, Hervé Hélias powiedział: „W ciągu 75 lat istnienia firmy nasze zasady przewodnie się nie zmieniły, ale nasza organizacja już tak. Przez ostatnie dziesięć lat podwoiliśmy swój rozmiar, a różnorodność naszej oferty, klientów i talentów wewnątrz organizacji ewoluowała wraz z rozwojem. Obecnie prowadzimy audyt prawie 2 000 jednostek zainteresowania publicznego na całym świecie, we Francji obsługujemy aż 30% spółek giełdowych, a w Chinach prawie 140 dużych spółek giełdowych. Jednocześnie obsługujemy także ponad 50 000 firm prywatnych i rodzinnych, od start-upów po dojrzałe spółki międzynarodowe.”

Michel Kiviatkowski, partner zarządzający w Mazars, który kieruje biurem w Polsce od początku istnienia firmy, tj. od 1992 roku, dodaje: „Obecnie Mazars tworzy międzynarodową i wielokulturową sieć biur partnerskich, które kontynuują swój wzrost i zwiększają zasięg działania na całym świecie. Rebranding pozwala nam na bardziej spójną prezentację firmy. Ze względu na pandemię COVID-19 to bardzo wymagający czas dla całej gospodarki i firm w całej Polsce, więc tym bardziej chcemy być blisko naszych klientów. Przynależność do czołówki firm świadczących usługi doradcze dla biznesu zobowiązuje. W naszych biurach w Warszawie i Krakowie obsługujemy klientów różnej wielkości i w wielu dziedzinach doradztwa. Ciągle się rozwijamy, starając się oferować klientom nie tylko nasze podstawowe usługi audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego oraz doradztwa podatkowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwań naszych klientów wzmocniliśmy i rozszerzyliśmy ostatnio naszą ofertę o nowe usługi doradztwa finansowego, w tym m.in. finanse przedsiębiorstw, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, usługi transakcyjne, finansowe due diligence, wyceny, oraz globalne finansowanie infrastruktury. Rozwijamy także usługi konsultingowe”.

Inna, zrównoważona perspektywa

Działająca elastycznie na skalę światową firma jest znana z różnorodności i profesjonalizmu swoich specjalistów, umożliwiając im dostarczanie spójnych usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb klientów. Wszystko to sprawia, że Mazars chce wprowadzać inną, świeżą perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa, co znajduje odzwierciedlenie w nowej tożsamości marki.

„Uniwersytet Mazars właśnie po raz drugi z rzędu otrzymał akredytację CLIP. Jest to wiodąca akredytacja dla uczelni korporacyjnych. Czujemy się odpowiedzialni za naszych pracowników poprzez ich rozwój tym samym zwiększając ich szanse na zatrudnienie na zmieniającym się rynku pracy. Wspieranie ich merytoryczną wiedzą w profesjonalnym rozwoju jako ekspertów w swoich dziedzinach doradztwa jest niezbędne, aby obsługiwać naszych klientów zgodnie z najwyższymi standardami i pozostać preferowanym pracodawcą.” - powiedział Hervé Hélias.

Firma nieprzerwanie inwestuje w audyt - wiedzę specjalistyczną, technologię, kontrolę jakości - oraz aktywnie bierze udział w dyskusji na temat tworzenia rzetelnej i zrównoważonej branży audytorskiej. „Jest to branża, która potrzebuje innowacji technicznych i regulacyjnych, spójnych standardów jakości i możliwości wyboru doradcy.” - wyjaśnia Hervé Hélias. Chociaż obecnie audyt stanowi prawie 50% działalności Mazars, firma rozwinęła również usługi w zakresie księgowości, podatków, doradztwa prawnego, finansowego i konsultingu, wierząc, że zróżnicowana wiedza jest bardzo istotna dla firm, niezależnie od ich wielkości, gdyż muszą one poruszać się wśród skomplikowanych regulacji rynkowych i rozwijać się w sposób zrównoważony.

Nowa tożsamość marki potwierdza również misję i tradycyjne wartości Mazars, takie jak: uczciwość, odpowiedzialność i rozliczalność. U podstaw jej zaangażowania w budowanie sprawiedliwego i dostatniego świata leży pozycja lidera w zakresie badań i kształtowania debaty na temat tego, w jaki sposób usługi finansowe mogą pomóc w łagodzeniu skutków zmian klimatycznych, a także jej wkład w zbiorową refleksję w celu zapewnienia jakości audytu i spełnienie oczekiwań wobec całej branży.

Cécile Kossoff, dyrektor ds. marki, marketingu i komunikacji w Mazars, która kierowała globalnym projektem rebrandingu, komentuje: „Wszyscy jesteśmy niesamowicie dumni z naszej firmy, naszej historii i nowej marki Mazars. Ta nowa tożsamość jest zbudowana na DNA firmy, wzmacniając to, kim jesteśmy, jak pracujemy i co nas wyróżnia na rynku. Odzwierciedla nasze dziedzictwo i zintegrowane podejście, łącząc prawdziwie międzynarodowy zasięg z głębokimi lokalnymi korzeniami; nasze poczucie odpowiedzialności wobec branży; wieloletnią wiedzę techniczną i jakość, którą oferujemy; uważność i szacunek, jakim darzymy naszych klientów, wyjątkowy, ceniony przez nich ludzki charakter, pewność i nasze zobowiązanie do właściwego postępowania”.

 

 

Cecile Kossoff, dyrektor ds. marki, marketingu i komunikacji, Mazars cecile.kossoff@mazars.com / +33 (0) 659402072

Lorraine Hackett, dyrektor ds. marki i komunikacji, Mazars

lorraine.hackett@mazars.co.uk / +44 (0) 7881283962

Renata Stefanowska, menadżer ds. komunikacji i marketingu Mazars w Polsce, r.stefanowska@mazars.pl / +48 605 36 71 35

 

O firmie Mazars

Mazars to międzynarodowa zintegrowana sieć biur partnerskich specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, obsłudze podatkowej i prawnej*. Działając w ponad 90 krajach i terytoriach na całym świecie, korzystamy z wiedzy 40 400 profesjonalistów – w tym 24 400 w ramach zintegrowanego partnerstwa Mazars i 16 000 za pośrednictwem Mazars North America Alliance - pomagając klientom różnej wielkości na każdym etapie ich rozwoju.

Działając w Polsce od 1992 roku, Mazars zatrudnia ponad 300 specjalistów w Warszawie i Krakowie oraz obsługuje ponad 800 polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw różnej wielkości, oferując im pełen zakres usług w dziedzinie audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego, podatków, konsultingu oraz doradztwa finansowego.

* tam, gdzie przewidują to obowiązujące przepisy krajowe

 

www.mazars.com

www.mazars.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Mazars
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.