Komunikaty PR

Zmiany personalne i awanse w 19 Południku

2021-07-22  |  09:10
Biuro prasowe

Do zespołu agencji dołączyła Agata Bednarska, obejmując stanowisko Brand Designera, a Karolina Studzińska awansowała na Senior Account Managera.

Agata Bednarska jest absolwentką projektowania graficznego na ASP w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako freelancer w agencjach kreatywnych w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmowała się projektowaniem marek oraz oprawą wizualną, m.in. dla start-upów Weed Need czy Visualist app. Przez trzy lata zawodowo związana była z Aaviz Studio w Glasgow, gdzie pracowała głównie dla klientów z USA i UK, takich jak Torelli, Big Licks, Super Asia czy 310 Mocktails.  W 19 Południku Agata wzmocniła dział Brand Design.

Z kolei w wyniku rozbudowy działu klienckiego na stanowisko Senior Account Managera awansowała Karolina Studzińska. Do jej nowych obowiązków należy organizowanie pracy zespołu, nadzór client service, raportowanie, a także wsparcie procesów rekrutacyjnych i wdrażanie nowych pracowników. 

Wewnętrzne awanse i rozbudowa struktury działu klienckiego to naturalny etap rozwoju agencji, związany bezpośrednio z wygranymi przetargami, realizacją projektów dla nowo pozyskanych klientów, a także stanowiący część naszych ambitnych planów rozwojowych – komentuje Olga Grzybowska, Account Director.

Aktualnie w 19 Południku otwartych jest kilka procesów rekrutacyjnych. 

19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych. 

 

*Na zdjęciu: Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.