Zmiany w LoveBrands Relations

Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie obsługą klientów LoveBrands Relations oraz LoveBrands Events, jak również za działania new business oraz rozwój biznesu.
Zmiany w strukturze zarządzania agencją związane są z planami rozwoju, które firma zamierza zrealizować w najbliższym czasie. LoveBrands Relations przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki oraz rozbudowanie kompetencji komunikacyjnych i biznesowych w nowych obszarach oraz branżach, stąd intensywnie poszukuje ekspertów w różnych dziedzinach.
„W DNA naszej firmy wpisana jest zmiana. Dzięki niej stale się rozwijamy, a portfolio naszych kompetencji systematycznie się powiększa. Kolejny ważny krok przed nami, stąd konieczność przemodelowania struktury firmy i utworzenia nowego stanowiska Client Service Director’a. Monika posiada odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie komunikacji zintegrowanej, zarządzaniu zespołem, ale przede wszystkim doskonale wpisuje się w naszą filozofię: potrafi budować i utrzymywać długotrwałe relacje i jest otwarta na nowe wyzwania. Jestem przekonana, że obydwie marki LoveBrands Relations oraz utworzona ponad rok temu LoveBrands Events skorzystają na tej zmianie” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes Zarządu agencji.
Monika Wincenciak – Ziemba posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek, w tym L’Oreal, Coty, Orlen, FRoSTA, TIDAL, Danone, Roche i wielu innych. Z LoveBrands związana jest od 3 lat. Przez ostatnie półtora roku kierowała marką LoveBrands Events.
„Zmiany w LoveBrands Relations zawsze oznaczają krok do przodu. Jestem pewna, że i tym razem tak będzie. Mamy ambitne plany zarówno w obszarze rozwoju kompetencji, jak również poszerzania biznesu. I na tym będziemy, z całym zespołem, skupiać się w najbliższym czasie” – podsumowuje Wincenciak – Ziemba.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.