Zmiany w LoveBrands Relations
Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie obsługą klientów LoveBrands Relations oraz LoveBrands Events, jak również za działania new business oraz rozwój biznesu.
Zmiany w strukturze zarządzania agencją związane są z planami rozwoju, które firma zamierza zrealizować w najbliższym czasie. LoveBrands Relations przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki oraz rozbudowanie kompetencji komunikacyjnych i biznesowych w nowych obszarach oraz branżach, stąd intensywnie poszukuje ekspertów w różnych dziedzinach.
„W DNA naszej firmy wpisana jest zmiana. Dzięki niej stale się rozwijamy, a portfolio naszych kompetencji systematycznie się powiększa. Kolejny ważny krok przed nami, stąd konieczność przemodelowania struktury firmy i utworzenia nowego stanowiska Client Service Director’a. Monika posiada odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie komunikacji zintegrowanej, zarządzaniu zespołem, ale przede wszystkim doskonale wpisuje się w naszą filozofię: potrafi budować i utrzymywać długotrwałe relacje i jest otwarta na nowe wyzwania. Jestem przekonana, że obydwie marki LoveBrands Relations oraz utworzona ponad rok temu LoveBrands Events skorzystają na tej zmianie” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes Zarządu agencji.
Monika Wincenciak – Ziemba posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek, w tym L’Oreal, Coty, Orlen, FRoSTA, TIDAL, Danone, Roche i wielu innych. Z LoveBrands związana jest od 3 lat. Przez ostatnie półtora roku kierowała marką LoveBrands Events.
„Zmiany w LoveBrands Relations zawsze oznaczają krok do przodu. Jestem pewna, że i tym razem tak będzie. Mamy ambitne plany zarówno w obszarze rozwoju kompetencji, jak również poszerzania biznesu. I na tym będziemy, z całym zespołem, skupiać się w najbliższym czasie” – podsumowuje Wincenciak – Ziemba.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.