ZMIANY W ZARZĄDZIE MAINSTREAM MEDIA AG, WŁAŚCICIELA KANAŁU ROMANCE TV POLSKA
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Rada nadzorcza niemieckiej spółki Mainstream Media AG na wrześniowym posiedzeniu podjęła ważne decyzje personalne. Tim Werner został powołany jako CEO do Zarządu na kolejne pięć lat. Ponadto został również wybrany do Rady Wydziału Telewizji i Multimediów VAUNET (Stowarzyszenie Mediów Prywatnych). Tim Werner pracuje w Mainstream Media AG od 2008 roku, a od października 2019 pełni funkcję prezesa koordynującego pracę firmy.
Nowym pracownikiem w centrali firmy w Unterföhring jest Johannes Walzer, trzydziestodziewięcioletni dyplomowany ekonomista, który został mianowany dyrektorem finansowym. Urodzony w Monachium, pochodzi z Grupy Studio 100, gdzie był dyrektorem finansowym i prokurentem. Walzer zastąpi na stanowisku dyrektora finansowego Horsta Kümmela, który odchodzi z firmy po 15 latach pełnienia funkcji dyrektora finansowego. Nadal będzie jednak dostępny dla firmy w charakterze doradcy.
- Dla Rady Nadzorczej ważne było, aby w zarządzie spółki zasiedli zarówno sprawdzeni, jak i nowi współpracownicy. Gwarantuje to stabilność firmy, a wszystkim partnerom Mainstream Media AG zapewnia wiarygodną perspektywę przyszłej współpracy. W imieniu całej Rady Nadzorczej życzę Timowi Wernerowi i Johannesowi Walzerowi samych sukcesów w zarządzaniu firmą. Szczególne podziękowania kierujemy do Horsta Kümmela, który dzięki swoim ogromnym kompetencjom i dalekowzroczności odegrał decydującą rolę w historii rozwoju Mainstream Media AG. Cieszymy się, że będzie nadal dostępny dla firmy w charakterze doradcy - Gottfried Zmeck, Przewodniczący Rady Nadzorczej Mainstream Media AG:
- Serdecznie gratuluję Timowi Wernerowi i Johanessowi Walzerowi. Dla nas jako nadawcy Romance TV oraz naszych partnerów biznesowych to wspaniała wiadomość, która gwarantuje ciągłość, stabilność i efektywność współpracy, która trwa już 11 lat – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
O Mainstream Media AG:
Mainstream Media AG została założona ponad 20 lat temu przez Gottfrieda Zmecka. Marka parasolowa (umbrella brand) Mainstream Media AG łączy marki kanałów Romance TV, Heimatkanal i GoldStar TV, jak również firmy Romance TV GmbH & Co. KG, Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odnośnie działalności międzynarodowej poza niemieckim obszarem językowym, jak również Reichenbach Rechtehandels GmbH, drei.eins Beteiligungs GmbH i Mainstream Entertainment Produktions GmbH.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Multimedia, Netia, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.