Zmiany w zespole kierowniczym firmy Red Hat w regionie EMEA

Red Hat poinformował, że Werner Knoblich, wiceprezes i dyrektor generalny firmy Red Hat na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), postanowił opuścić szeregi firmy z końcem 2021 roku. Od stycznia na tym stanowisku zastąpi go lider branży IT i pracownik firmy Red Hat, Hans Roth, który obecnie pełni funkcję wiceprezesa i dyrektora generalnego działu Global Services and Technical Enablement.
Przez całą swoją kadencję Werner Knoblich był zdecydowanym i pełnym pasji ambasadorem naszych klientów i pracowników. Jego motto — „najpierw poznaj swoją kulturę, a następnie wpleć w nią zaangażowanie pracowników” — niezmiennie pozostawało w centrum jego stylu przywództwa, a także głębokiego zaangażowania w otwarte metody pracy, które pozwoliły stworzyć wysoce zaangażowany i nastawiony na wyniki zespół.
Werner Knoblich dołączył do Red Hat w 2003 roku, gdy firma liczyła około 600 pracowników na całym świecie i mniej niż 100 osób w regionie EMEA. W swojej pracy skupiał się na wprowadzaniu do przedsiębiorstw technologii open source, w tym Red Hat Enterprise Linux. Za jego kadencji nastąpił silny wzrost obecności marki w regionie EMEA, w tym ekspansja Red Hat w 16 nowych krajach. Knoblich pomógł firmie rozwinąć silny ekosystem partnerski w regionie, przekształcając model oparty w głównej mierze na sprzedaży bezpośredniej w działalność, którą cechuje wysoki poziom zaangażowania partnerów.
Hans Roth, który obecnie kieruje globalnym działem usług konsultingowych i szkoleniowych firmy Red Hat, wcześniej nadzorował pracę działu usług w regionie EMEA. Od momentu dołączenia do Red Hat w 2016 roku koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami, aby transformacja IT stała się rzeczywistością, a technologie open source dały im przewagę nad konkurencją. Programy takie jak Red Hat Open Innovation Labs - nasze wielokrotnie nagradzane laboratoria zorientowane na lokalnych specjalistów - pomagają klientom rozpoczynać inicjatywy związane z innowacjami i rozwojem oprogramowania, a także łączą technologie, ludzi i metody, których klienci potrzebują, aby sprostać wyzwaniom informatycznym i biznesowym.
Roth ma ponad 20-letnie doświadczenie w umacnianiu pozycji klientów, partnerów i społeczności z myślą o tworzeniu wartości poprzez transformację kulturową i biznesową. Przez dwadzieścia lat pracy w branży IT był liderem ds. zarządzania procesami biznesowymi, strategii IT, integracji systemów, outsourcingu strategicznego oraz zarządzania dużymi, złożonymi i wielonarodowymi zespołami.
Hans Roth będzie się koncentrował na rozwoju i realizacji strategii biznesowej firmy w regionie EMEA, w tym sprzedaży komercyjnej, korporacyjnej i kanałowej, usługach specjalistycznych, telekomunikacji, mediach i rozrywce, usługach konsultingowych i szkoleniowych, marketingu, prawie oraz funkcjach zespołów.
Do dzisiejszego komunikatu Knoblich i Roth dodali następujące oświadczenia:
Werner Knoblich
„Nie jest łatwo odejść po 18 latach pracy w Red Hat, w czasie których byłem na pierwszej linii frontu, gdy firma zmieniała się ze startupu w lidera open source i innowatora w dziedzinie chmury hybrydowej. Jestem bardzo dumny, że mogłem odegrać swoją rolę w sukcesie firmy i pomóc jej w ekspansji w regionie EMEA. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział historii Red Hat i będę obserwował dalsze osiągnięcia Hansa i reszty zespołu EMEA”.
Hans Roth
„Pracę w branży technologicznej podjąłem mniej więcej w tym samym czasie, w którym powstała firma Red Hat. Wtedy firma przełamywała ustalone modele biznesowe i demokratyzowała technologię. Bycie częścią ewolucji Red Hat, która doprowadziła firmę do pozycji lidera na rynku przedsiębiorstw w ciągu ostatnich kilku lat było ekscytującym doświadczeniem. Jeszcze bardziej ekscytujące jest dostrzeganie możliwości, które stoją przed nami. Technologie takie jak przetwarzanie w chmurze, kontenery, przetwarzanie brzegowe oraz AI/ML zmieniają sposób funkcjonowania organizacji, a jest to możliwe dzięki rozwiązaniom open source. Jestem pełen pokory i gotowy, aby podjąć to nowe wyzwanie i pomóc w rozwoju Red Hat w regionie EMEA wspólnie z naszymi klientami i partnerami”.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.