Komunikaty PR

Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej

2023-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. m kw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.


Topowe polskie i międzynarodowe marki zostają na kolejne lata w Galerii Północnej. Tylko w okresie od maja do sierpnia tego roku dział leasingu GTC S.A. przedłużył tu aż 13 umów najmu, które opiewają łącznie na ponad 3120 m kw. GLA.

Wśród marek, które zdecydowały się na dalszą działalność w warszawskim centrum handlowym, znaleźć można popularne i profootfallowe brandy z segmentów mody, usług, gastronomii czy „home”, w tym m.in. Deichmann, 4F, Sizeer, Tchibo, home&you, Wojas, Okaidi czy Orange, który dodatkowo zmienił lokalizację.

Dla marki Tous przedłużenie umowy stało się także okazją do rozwoju. Brand, będący jednym z kluczowych najemców w segmencie biżuterii i dodatków, zwiększył bowiem dwukrotnie powierzchnię swojego lokalu. Co więcej, lada dzień otworzy salon w najnowszym koncepcie.

– Za nami bardzo owocny leasingowo sezon, który przyniósł nie tylko serię aneksów, ale także pokazał, jak dużym zaufaniem cieszymy się wśród wieloletnich partnerów. To najlepszy dowód na to, że rozwijamy się, tworzymy atrakcyjne otoczenie dla marek, a także mamy ogromny potencjał leasingowy, który dostrzegają najwięksi gracze na rynku retail – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

Jednocześnie zwraca uwagę na kilka aspektów, które skłaniają marki do dalszej obecności w galerii. – Północna to obiekt działający na szerokim i stale rozwijającym się rynku regionalnym, który obejmuje zasięgiem ponad 1 mln osób. Ponadto Białołęka, czyli dzielnica, w której jesteśmy ulokowani, nie tylko rozbudowuje się, ale także najdynamiczniej w Warszawie zyskuje mieszkańców - potencjalnych klientów Północnej. To znacząco wyróżnia nas na stołecznym rynku – wylicza.

– Argumentem są także dobre wyniki obiektu, w tym wyniki sprzedażowe i to mimo wyzwań związanych z inflacją i innymi czynnikami społeczno-ekonomicznymi, które niezależne są od obiektu. Północną cechują dziś: stabilnie rosnący footfall, który często przewyższa trend obserwowany na rynku i sięga wyników z 2019 roku, a także rosnące stosunkowo szybko obroty – dodaje.

Ten potencjał skłania też rynek do inwestowania w najem w Północnej. W sierpniu pod dachem galerii otworzył się w nowej lokalizacji salon Cocodrillo z ofertą odzieżową skierowaną do dzieci. Wcześniej obiekt wzbogacił się o galerię sztuki Jarocki Art, a także sportowy pub The Beer Store, będący 26. lokalem gastronomicznym w tenant-mixie.

Także brandy obecne już w galerii wynajmują kolejne powierzchnie i wprowadzają nowości. Sieć Żabka, mająca już w Północnej sklep o powierzchni 101 m kw., zdecydowała się na uruchomienie dodatkowego stoiska z wybranym asortymentem. Lada moment ma tutaj też powstać bezobsługowa i autonomiczna Żabka Nano.

– Północna zyskuje nowych najemców z różnych segmentów ważnych dla swojego rozwoju i rynkowej pozycji, a także marki, które odważnie podchodzą do nowych technologii zakupowych, co jest u nas mocnym trendem. Tym samym nie tylko wzbogacamy ofertę o nowe, atrakcyjne konsumencko destynacje zakupowe, ale także unowocześniamy tenant-mix w zgodzie z najnowszymi trendami konsumenckimi – podsumowuje Jarosław Tutaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.