Komunikaty PR

Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie – Nowa kampania reklamowa TK Maxx

2021-05-24  |  10:00

20 maja br. TK Maxx startuje z nową kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie wspaniałego uczucia, które niesie za sobą odkrywanie niesamowitych, doskonałej jakości perełek w atrakcyjnych cenach! Nowa kampania reklamowa TK Maxx jest realizowana w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii. 

Kampania składa się z trzech spotów telewizyjnych przedstawiających bohaterów, których łączy jeden wspólny mianownik – wspaniałe uczucie, jakie towarzyszy im po zakończonej sukcesem wyprawie do 
TK Maxx. W reklamach ukazane zostały pozytywne emocje, jakie wiążą się z odkrywaniem fantastycznych perełek i doskonałej jakości w TK Maxx. Bohaterowie spotów przenoszą nas do niesamowitego świata pełnego skarbów znanych marek w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Niezależnie od tego czy szukamy produktów dla domu, ubrań, butów czy kosmetyków, wizyta w TK Maxx gwarantuje pełne radości odkrywanie fantastycznych skarbów taniej, wywołuje uśmiech na twarzy każdego i niesie ze sobą wspaniałe uczucie, które nie sposób zachować tylko dla siebie. 

Wiemy, jak wiele pozytywnych emocji od lat towarzyszy naszym klientom podczas odkrywania niesamowitych perełek w TK Maxx. Po tym wyjątkowo trudnym roku zależy nam na celebrowaniu wspaniałego uczucia, jakie niesie za sobą właśnie to poszukiwanie i zabieranie do domu fantastycznych skarbów znanych marek taniej. Nasza kampania doskonale oddaje to niesamowite uczucie, którym chcemy dzielić się z innymi i dowodzi, że z TK Maxx każdy wychodzi z uśmiechem na twarzy – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director TK Maxx.

Taekwondo

Akcja spotu rozgrywa się na sali treningowej, gdzie odbywają się zajęcia z Taekwondo. Główna bohaterka reklamy – Zosia, podchodzi do swojego instruktora, który nie kryje zdziwienia widząc srebrny, połyskujący pas zdobiący strój dziewczynki. Trener dopytuje Zosię, gdzie znalazła ten wyjątkowy dodatek – w ramach odpowiedzi może zaobserwować imponujący układ składający się z ruchów Teakwondo, podczas którego dziewczynka odpowiada, że połyskujący pas to perełka z TK Maxx, po czym z dumą dołącza do pozostałych uczestników zajęć.  

Klub karciany

Bohaterkami 30-sekundowej reklamy są przyjaciółki, które spędzają wspólny wieczór, relaksując się przy grze w karty. Kamera skupia się na Pani Urszuli, która w spektakularny sposób tasuje karty – co, jak się okazuje nie jest głównym aspektem, który przykuwa uwagę pozostałych kobiet. Przyjaciółki z fascynacją przyglądają się zjawiskowemu manicure głównej bohaterki pytając, gdzie znalazła tak wyjątkowy lakier do paznokci. Kobieta odpowiada, że kosmetyk najwyższej jakości w kolorze ananasowego zachodu słońca znalazła w TK Maxx. Lakier z TK Maxx budzi zachwyt w towarzyszkach głównej bohaterki, która po raz kolejny nonszalancko prezentuje koleżankom swoje dłonie.

Sąsiedzi 

Akcja spotu rozgrywa się w mieszkaniu kobiety, która spędza wieczór na czytaniu książki. W pewnym momencie jej uwagę przykuwa światło, migające w oknie sąsiada. Światło lampy co chwilę pojawia się w innej części mieszkania – włączając się i wyłączając podczas zmiany swojego położenia. W oknie pojawia się sąsiad kobiety, który informuje ją, że jest to jego nowa lampka biurkowa z obrotowym kloszem, którą zakupił ostatnio w ramach wyjątkowej okazji. Zapytany o to, gdzie znalazł tę niesamowitą perełkę – z nieodpartą satysfakcją odpowiada, że kupił ją w TK Maxx. 

Spoty, które zostały nakręcone w Londynie i wyreżyserowane przez Frederika Bonda są emitowane od 20 maja. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, za koordynację komunikacji PR oraz współpracę z influencerami odpowiada Ogilvy, a działania mediowe realizowane są przez Mindshare.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.