Komunikaty PR

Zrób kanapki z Żabką! Przy zakupie bułek ser i wędlinę kupisz 30% taniej

2022-11-25  |  11:55
Biuro prasowe

Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kanapki – aż 88 proc. konsumentów jada je na śniadanie[1]. Pomysłów na ich przygotowanie jest tak wiele, jak wielu jest wielbicieli kanapek. Jednak zdecydowana większość z nas (72 proc.) najczęściej sięga po kanapki z wędliną, nieco rzadziej (56 proc.) wybierane są te z serem – żółtym lub topionym. Dzięki Żabce ulubione kanapki można skomponować szybko, prosto i w atrakcyjnej cenie. W ramach specjalnej oferty, przy zakupie czterech dowolnych bułek, można otrzymać aż 30% rabatu na zakup dowolnego sera żółtego lub wędliny w plastrach. Oferta dostępna jest w wybranych sklepach Żabka do 6 grudnia br.

Klienci Żabki chętnie odwiedzają sklepy sieci, by nabyć chrupiące pieczywo na śniadanie lub kolację. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka.

Smaczne i pożywne śniadania lub kolacje można skomponować samemu, tak jak się lubi. Klient sam decyduje o wyborze czterech dowolnych bułek spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Są to m.in. bułki pszenne, grahamka, bułki na zakwasie oraz wypiekane na kamiennych płytach ciabatty. Do nich konsument może dobrać dowolnie wybrany żółty ser lub wędlinę w plastrach, a na ten produkt otrzyma aż 30% rabatu. Najtańszy zestaw 4 kajzerek i sera można kupić już w cenie 5,45 PLN, a bułki z salami za 4,48 PLN. Produkty objęte ofertą można dowolnie miksować. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie, który znajduje się na stronie https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów czy schłodzone smoothie Foodini w kilku wersjach smakowych, odpowiadających różnym mieszankom owocowym i warzywnym. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów.


[1] SW Research na zlecenie Nestle, CAWI, N=535, 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.