Komunikaty PR

Zwycięzcy konkursu Huawei Next-Image 2020 - aż 4 polskich artystów

2020-10-21  |  16:40
Biuro prasowe

Huawei ogłosił zwycięzców globalnego konkursu fotograficznego Huawei Next-Image 2020 – wśród laureatów jest aż czterech polskich fotografów, którzy w finałowym etapie walczyli w gronie 1 000 najlepszych uczestników z całego świata. Jedno z polskich zdjęć znalazło się pośród 15 najlepszych prac wyłonionych w kategoriach, a autorzy trzech pozostałych znaleźli się w gronie 55 osób dodatkowo wyróżnionych przez jury.

 

Nagrody główne, Grand Prize, czyli 10 000 dolarów oraz flagowy smartfon Huawei P40 Pro, a także tytuł Fotografa Roku, zdobyło w tym roku trzech fotografów – z Danii, Argentyny i Chin.

 

- Wysoki poziom zdjęć zgłaszanych w konkursie Next-Image co roku nas zaskakuje. Nie tylko ze względu na ich jakość, ale przede wszystkim poruszające historie, jakie się za nimi kryją. Niezwykle utalentowani artyści udowadniają, że fotografia mobilna oraz możliwości smartfonów Huawei są nieskończone. Już nie możemy doczekać się przyszłorocznej edycji, która na pewno zaskoczy nas czymś nowym – mówi Li Changzhu, Vice President w Consumer Strategy Marketing Department w Huawei CBG.

 

Udział w organizowanym każdego roku konkursie Huawei Next-Image Awards to nie tylko szansa na atrakcyjne nagrody, ale także okazja, by pokazać szerokiej publiczności swój talent i zaistnieć w świecie fotografii. Tegoroczna edycja cieszyła się w Polsce dużym zainteresowaniem – swoje prace do konkursu zgłosiło 11 tysięcy pasjonatów używających smartfonów Huawei. Globalnie w konkursie wzięło udział rekordowe 1,2 miliona uczestników ze 120 krajów z całego świata. Do finału zakwalifikowało się 1 000 najlepszych zdjęć, spośród których jury wybrało 3 prace nagrodzone nagrodą Grand Prize, 15 najlepszych zdjęć w kategoriach oraz przyznało 55 wyróżnień.

 

Polskie zdjęcia pośród najlepszych na świecie

Spośród 41 zdjęć reprezentantów Polski zakwalifikowanych do finałowego etapu, międzynarodowe jury wyróżniło aż 4 prace. Jednym z 15 zwycięzców kategorii jest Daniel Wencel ze zdjęciem „Daughter of the Storm”. Polski fotograf, oprócz międzynarodowego rozgłosu, otrzymał również 1 000 dolarów oraz smartfon Huawei P40 Pro.

 

Jury wyróżniło też 55 autorów prac, wśród których znalazło się aż trzech Polaków. Smartfon Huawei P40 Pro zdobyli: Piotr Cebula za zdjęcie „My Place” z kategorii „Dobranoc”, Michał Bachora za fotografię zatytułowaną „Boy, Dog, Pizza” w kategorii „Witaj, życie!” oraz Jakub Niedźwiecki za zdjęcie „Silhouette” zgłoszone w kategorii „Blisko daleko”.

 

Grand Prize – najlepsi z najlepszych

Uczestnicy konkursu Next-Image 2020 mogli zgłaszać swoje fotografie w sześciu kategoriach: „Blisko daleko”, „Twarze”, „Dobranoc”, „Witaj, życie!”, „Opowieść” oraz w jedynej kategorii wideograficznej - „Żyj chwilą”. Autorzy trzech najlepszych zdjęć otrzymali 10 000 dolarów, smartfon Huawei P40 Pro oraz tytuł Fotografa Roku.

 

Pierwszy z nich, Duńczyk, w swoim zdjęciu zatytułowanym „The Hug” z kategorii „Witaj, życie!”, przedstawia poruszający obraz dziadka przytulającego wnuki po ponad 2-miesięcznej izolacji związanej z pandemią. Druga zwycięska praca, stworzona przez fotografa z Argentyny, również nawiązuje do trudnej sytuacji na świecie, która zmusza ludzi do samotności, ale tym samym pozwala nabrać dystansu i cieszyć się małymi, codziennymi rzeczami. Składający się z 9 zdjęć kolaż o nazwie „Resilence” został zgłoszony w kategorii „Opowieść”. Ostatni z trzech, pochodzący z Chin zwycięzca, nagrodę Grand Prize zdobył dzięki krótkiemu, inspirującemu filmowi pod nazwą „Master of the Horse and the Horses”. Autor swój film zgłosił w kategorii "Żyj chwilą”.

 

Zdjęcia zdobywców Grand Prize oraz zwycięzców w kategoriach można obejrzeć na stronie: https://gallery.consumer.huawei.com/2020/index.html#/winner-2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:00

Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji

Rosnące koszty pracy w Polsce mogą przyspieszyć w firmach tempo wdrażania automatyzacji i sztucznej inteligencji. Zatrudnienie robota może opłacać się bardziej niż jeszcze
IT i technologie Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online
2024-07-29 | 12:00

Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online

Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie? Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie
IT i technologie Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
2024-07-25 | 13:20

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.