Zyskaj jeszcze więcej za polecenie oferty Grupy Murapol

Dołącz do grupy ponad pół tysiąca osób, które poleciły ofertę Grupy Murapol znajomym i oprócz premii pieniężnej odbierz prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Oferta skierowana jest zarówno do klientów dewelopera, jak również innych osób, które rekomendują zakup lokali mieszkalnych z oferty Murapolu.
Do Programu 5000 dołączyło już ponad pół tysiąca osób, które poleciły mieszkania od Grupy Murapol znajomym lub rodzinie. Program zakłada wypłatę premii o wartości nawet 5 tys. zł każdemu, kto sam zdecydował się na kupno mieszkania od ogólnopolskiego dewelopera, a jego rekomendacja zachęciła do zakupu również innych.
Teraz Program 5000 zostaje wzbogacony o dodatkową zachętę do polecenia oferty Murapolu bliskim. Oprócz premii wypłacanej po spełnieniu warunków Programu, można zyskać dodatkowy prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Ten samojezdny, inteligentny robot sprzątający, który trafił już do ponad 25 mln domów na całym świecie, czyni sprzątanie szybszym i wydajniejszym. Dzięki wysoko wydajnym filtrom przechwytuje do 99 proc. najmniejszych nawet cząstek pyłu i kurzu, a innowacyjne szczotki są odpowiednie do czyszczenia zarówno dywanów, jak i kafelków. Czujniki akustyczne i optyczne pozwalają mu znaleźć i skoncentrować się na najbardziej zabrudzonych powierzchniach w mieszkaniu.
Dodatkowy prezent otrzymają klienci, których znajomi dopełnią formalności związanych z umową deweloperską lub przedwstępną do 31 grudnia 2020 roku i wpłacą co najmniej 10 proc. wartości mieszkania.
Formularz zgłoszeniowy dla polecających dostępny jest na stronie internetowej Grupy Murapol. Wystarczy go wypełnić i dostarczyć do dewelopera osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.