Relacja: Inspiratorzy Biznesu 2017
Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez agencję informacyjną Newseria. Nagroda Inspiratorzy Biznesu 2017 trafiła w ręce osób, które inspirują innych do tego, żeby iść w ich ślady, a także pokazują kierunki i możliwości rozwoju oraz jak nie poddawać się i nawet porażkę przekuć w sukces.
Laureaci nagrody „Inspiratorzy biznesu 2017” zostali wybrani w oparciu o sondaż. Pytanie rozesłaliśmy do ponad 100 menedżerów na przełomie października i listopada 2017 r. Poprosiliśmy o wskazanie osób zajmujących najwyższe stanowiska w firmach, które mają wpływ na rozwój firmy, branży, a także wytyczają nowe szlaki, kreują trendy, mają wpływ na jakość. A przede wszystkim tych menedżerów, którzy ich zdaniem zasługują na miano inspiratorów biznesu. Na podstawie przesłanych odpowiedzi, wybraliśmy najczęściej wskazywanych menedżerów. Nagrodzone osoby nie są rankingowane i nie ma kategorii. Reprezentują różne branże. Osoby nagrodzone nie tylko zarządzają firmami, ale i inspirują innych.
Wręczenie statuetek najlepszym menedżerom odbyło się w Pałacu Sobańskich w restauracji Amber Room 27 listopada 2017 r. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Beata Stelmach, dyrektor generalny GE na Polskę i kraje bałtyckie, Tomasz Rudolf, współzałożyciel i dyrektor generalny The Heart, Agnieszka Wasilewska-Semail, prezes zarządu Rafako, Jacek Siwiński, dyrektor generalny VELUX Polska, Grzegorz Ślak, prezes zarządu Wratislavia BIOdiesel i Akwawit-Polmos, Marek Cywiński, dyrektor generalny Kapsch Telematic Services, Michał Czeredys, prezes Arcus, Tomasz Misiak, założyciel Work Service, Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska, Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizator Sportowy SA, Leszek Czarnecki, Piotr Kaczmarek, prezes zarządu Getin Holding, Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Mateusz Grzesiak, przedsiębiorca, trener i konsultant.
Partnerami Gali byli: DAS Ubezpieczenia Ochrona Prawna i Libris Polska.
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Przemysł
Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.