Newsy

Euro2012: McDonald's zbuduje specjalne restauracje dla kibiców

2012-01-31  |  06:00
Mówi:Marek Kłapa
Funkcja:Dyrektor ds. korporacyjnych
Firma:McDonald's Polska
  • MP4

    Jedna restauracja McDonald's powstanie w strefie kibica w samym centrum stolicy, na Placu Defilad. Na czas Mistrzostw sieć otworzy również kawiarnię wewnątrz Stadionu Narodowego.

     - W Warszawie na potrzeby super FanZone budujemy specjalną restaurację, która będzie dziennie obsługiwała wiele tysięcy osób - zapowiada Marek Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

    Restauracja będzie serwowała zarówno tradycyjne, jak i specjalne, związane z Euro menu. Fast-food powstanie w dwukondygnacyjnym pawilonie tylko na czas Euro 2012. Po miesiącu zniknie sprzed Pałacu Kultury i Nauki. W tymczasowej restauracji zatrudnienie znajdzie ok. 300 osób, zrekrutowanych wśród pracowników w sieci w całej Polsce.

    Drugi tymczasowy obiekt, McCafe powstanie natomiast wewnątrz Stadionu Narodowego, w strefie dla mediów. Kawiarnia będzie przeznaczona głównie dla dziennikarzy relacjonujących mecze.

    Marek Kłapa zapowiada, że to niejedyne atrakcje przygotowane dla kibiców. Już wkrótce klienci restauracji będą mogli wygrać bilety na mecz. Dzieci w wieku od 6 do 10 lat będą miały szansę wziąć udział w programie "Dziecięca Eskorta McDonald's". Spośród formularzy, wrzuconych do pojemników w restauracjach między 6 lutego a 4 marca, rozlosowane zostanie 200 najmłodszych kibiców, którzy będą towarzyszyć piłkarzom przy wychodzeniu na boisko.

     - Ten program to jest unikalna rzecz. Projekt, który realizuje wyłącznie McDonald’s z UEFA. To jest danie szansy dzieciakom na wyjście na murawę boiska, na wyprowadzenie piłkarzy reprezentacji narodowych i przeżycie czegoś niezwykłego, czyli udziału w największej imprezie - mówi Marek Kłapa.

    Euro 2012 to już szóste z kolei Mistrzostwa Europy, których sponsorem jest McDonald's. W umowie podpisanej niedawno z UEFA sieć zapewniła sobie partnerstwo UEFA EUROTOP do 2017 roku. W tym roku budżet na działania promocyjne związane z Euro będzie rekordowo wysoki. Jesienią sieć będzie obchodziła 20. urodziny w Polsce.

    Informacja dla dziennikarzy:

    Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Kalendarium

    Konsument

    Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut. Hitem stało się zabezpieczanie lakieru folią ochronną

    Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą metodą, która pozwala zmienić wygląd auta, jest car wrapping, czyli oklejanie samochodu specjalną folią. Umożliwia to zabezpieczenie karoserii samochodu przed odpryskami i uszkodzeniami mechanicznymi. Takie rozwiązanie bierze pod uwagę już blisko 2/3 kierowców. 

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Komunikat

    Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

    Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

    Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

    Jak korzystać z materiałów Newserii?

    Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

    Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

    Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

    Ochrona środowiska

    Innowacyjne firmy z szansą na dofinansowanie i współpracę z rynkowymi gigantami. Zostało kilka dni na zgłoszenie

    Unikatowy pomysł, dostęp do finansowania, know-how i ekspozycja na klientów – to główne czynniki, które przesądzają o sukcesie start-upu bądź młodej firmy wprowadzających na rynek innowacje. Te, które mają pomysł na nowe produkty i usługi w branży energetycznej, cleantech, mobility czy smart cities, mogą liczyć na wsparcie w ramach konkursu PowerUp! Challenge organizowanego przez EIT InnoEnergy. Jego cel to wyłonienie najlepszych projektów i umożliwienie im współpracy z największymi graczami na rynku. Start-upy i firmy mogą zgłaszać się do konkursu do 5 marca. Na zwycięzców czeka 50 tys. euro i możliwość międzynarodowego rozwoju. 

    Prawo

    Do połowy maja potrwają konsultacje unijnej strategii rozwoju sztucznej inteligencji. Nowe przepisy mają pomóc Europie dogonić Chiny i USA

    Komisja Europejska chce uregulować i ujednolicić przepisy dotyczące sztucznej inteligencji oraz wesprzeć rozwój tej technologii na europejskim rynku. W tym celu opublikowała tydzień temu tzw. białą księgę AI, która do maja będzie przedmiotem publicznej debaty. KE proponuje w niej m.in. zacieśnienie współpracy między państwami członkowskimi oraz zwiększenie inwestycji w rozwój i wdrażanie AI. Na te działania ma zostać przeznaczone ok. 17,5 mld euro. Celem jest maksymalizacja korzyści płynących z tej technologii – ale przy jednoczesnym poszanowaniu praw obywateli i dbałości o ich bezpieczeństwo.

     
     

    Ochrona środowiska

    Rząd zapowiada uproszczenie w programie Czyste Powietrze. Powodem jest zbyt małe wykorzystanie dostępnych funduszy

    Program Czyste Powietrze ma przyczynić się do ograniczenia emisji do atmosfery szkodliwych substancji, które są efektem spalania niskiej jakości paliwa i wykorzystania przestarzałych instalacji w gospodarstwach domowych. Na dofinansowanie wymiany pieców i termomodernizacji budynków rząd przeznaczył 103 mld zł, które chce rozdysponować przez 10 lat. – Dotąd wartość zakontraktowanego wsparcia to zaledwie 1,6 mld zł. Musimy przyspieszyć ten proces i sprawić, aby program był powszechnie dostępny – zapowiada Ireneusz Zyska z Ministerstwa Klimatu.