Newsy

Euro2012: McDonald's zbuduje specjalne restauracje dla kibiców

2012-01-31  |  06:00
Mówi:Marek Kłapa
Funkcja:Dyrektor ds. korporacyjnych
Firma:McDonald's Polska
  • MP4

    Jedna restauracja McDonald's powstanie w strefie kibica w samym centrum stolicy, na Placu Defilad. Na czas Mistrzostw sieć otworzy również kawiarnię wewnątrz Stadionu Narodowego.

     - W Warszawie na potrzeby super FanZone budujemy specjalną restaurację, która będzie dziennie obsługiwała wiele tysięcy osób - zapowiada Marek Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

    Restauracja będzie serwowała zarówno tradycyjne, jak i specjalne, związane z Euro menu. Fast-food powstanie w dwukondygnacyjnym pawilonie tylko na czas Euro 2012. Po miesiącu zniknie sprzed Pałacu Kultury i Nauki. W tymczasowej restauracji zatrudnienie znajdzie ok. 300 osób, zrekrutowanych wśród pracowników w sieci w całej Polsce.

    Drugi tymczasowy obiekt, McCafe powstanie natomiast wewnątrz Stadionu Narodowego, w strefie dla mediów. Kawiarnia będzie przeznaczona głównie dla dziennikarzy relacjonujących mecze.

    Marek Kłapa zapowiada, że to niejedyne atrakcje przygotowane dla kibiców. Już wkrótce klienci restauracji będą mogli wygrać bilety na mecz. Dzieci w wieku od 6 do 10 lat będą miały szansę wziąć udział w programie "Dziecięca Eskorta McDonald's". Spośród formularzy, wrzuconych do pojemników w restauracjach między 6 lutego a 4 marca, rozlosowane zostanie 200 najmłodszych kibiców, którzy będą towarzyszyć piłkarzom przy wychodzeniu na boisko.

     - Ten program to jest unikalna rzecz. Projekt, który realizuje wyłącznie McDonald’s z UEFA. To jest danie szansy dzieciakom na wyjście na murawę boiska, na wyprowadzenie piłkarzy reprezentacji narodowych i przeżycie czegoś niezwykłego, czyli udziału w największej imprezie - mówi Marek Kłapa.

    Euro 2012 to już szóste z kolei Mistrzostwa Europy, których sponsorem jest McDonald's. W umowie podpisanej niedawno z UEFA sieć zapewniła sobie partnerstwo UEFA EUROTOP do 2017 roku. W tym roku budżet na działania promocyjne związane z Euro będzie rekordowo wysoki. Jesienią sieć będzie obchodziła 20. urodziny w Polsce.

    Informacja dla dziennikarzy:

    Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.

    Czytaj także

    Transmisje online

    Więcej ważnych informacji

    Złote Spinacze 2022

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z ulubionymi kosmetykami. Propozycja Komisji Europejskiej może zagrozić branży kosmetycznej

    – Zielony Ład dotknie branżę kosmetyczną w szerokim aspekcie, mówimy tu o zmianach od molekuły aż po opakowanie – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Przejawem tej zmiany jest planowana przez Komisję Europejską rewizja rozporządzenia kosmetycznego, która spowoduje radykalne zaostrzenie zasad oceniania substancji stosowanych w kosmetykach. W efekcie – jak prognozuje branża – z rynku będzie musiało zniknąć ok. 49 proc. stosowanych obecnie filtrów UV i 70 proc. substancji konserwujących, które są w kosmetykach niezbędne. – Jeśli te regulacje wejdą w życie takim kształcie, stracimy naszą konkurencyjność. Naszą rolę przejmie Azja i Korea, bo jestem pewna, że oni za tego typu regulacją nie pójdą – ocenia ekspertka.

    Prawo

    Ponad 520 błędów medycznych i zdarzeń niepożądanych zgłoszono do rejestru Rzecznika Praw Pacjenta. Raportowanie takich danych będzie niedługo obowiązkowe

    – Dane zarówno z Polski, jak i z badań międzynarodowych pokazują, że ok. 10 proc. pacjentów hospitalizowanych w placówkach medycznych doznaje zdarzeń niepożądanych – mówi Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta. Jak podkreśla, błędy medyczne to problem o dużej skali, do którego rozwiązania ma się przyczynić procedowany właśnie projekt ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Zakłada on m.in. utworzenie tzw. Rejestru Zdarzeń Niepożądanych, czyli ogólnokrajowej niejawnej bazy danych o błędach medycznych. Nie czekając na ustawę, RPP prowadzi taki rejestr od początku tego roku. Do tej pory wpłynęło do niego ponad 520 zgłoszeń.

    Prawo

    Trwają prace nad zmianami w prawie restrukturyzacyjnym. Nowa ustawa wzmocni politykę drugiej szansy dla zadłużonych firm

    W 2024 roku – wraz z implementacją przez Polskę unijnej dyrektywy drugiej szansy – wejdą w życie kolejne zmiany w prawie restrukturyzacyjnym. – Nie będzie to rewolucja w naszym systemie, ale podkreślenie polityki drugiej szansy dla firm w trudnej sytuacji ekonomicznej – ocenia radca prawny Bartosz Sierakowski. W procesie restrukturyzacji pojawi się konieczność przeprowadzenia tzw. testu zaspokojenia, czyli prognozy możliwych wariantów zaspokojenia wierzycieli. To oznacza nowe obowiązki dla doradców restrukturyzacyjnych i prawdopodobnie wzrost kosztów całej procedury.

    Współpraca

    Obsługa konferencji prasowych

    Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.