Newsy

Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?

2012-02-24  |  06:10
Mówi:Michał Dolny
Funkcja:Dyrektor Marketingu
Firma:Netia S.A.
  • MP4

    Tym razem Netia będzie zachęcać do pakietów telewizyjnych. Twarzą kampanii ponownie został Tomasz Kot. Firma liczy na podobny sukces, jak w przypadku reklam usług internetowych. Nowe spoty pojawią się w telewizji i w internecie w poniedziałek.

    W roli głównej, obok Tomasza Kota, wystąpi… telewizor.

     - Tym razem odwołujemy się do jednego z symboli polskich domów i polskiej zamożności: do telewizora, który bardzo często jest centrum domu, jest miejscem, przy którym spotykają się całe rodziny. Cała kampania będzie miała charakter zbliżony do reality show, w którym to prowadzący odwiedzać będzie polskie mieszkania i osoby, które "wydżampowały" swoje telewizory - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu w Netii.

    Słowo „wydżampuj” to słowo klucz nowej kampanii.

     -  W naszym rozumieniu oznacza: ulepsz, odpicuj. Taki jest zresztą tytuł kampanii: Wydżampuj swoje TV, a więc na wybranych przykładach wydżampowanych telewizorów będziemy zachęcać odbiorców reklamy do tego, aby wzięli udział w naszym konkursie. Konkurs polegać będzie na przesyłaniu filmików wydżampowanych telewizorów - wyjaśnia zamysł kampanii Michał Dolny.

    Jak podkreślają przedstawiciele Netii na zwycięzców czekają nagrody o wartości nawet 10 tys. zł. Ale nowa kampania ma przede wszystkim zachęcić klientów do „wydżampowania” oferty telewizyjnej, z której korzystają.

     - Niezwykle ważnym elementem jest telewizja osobista, Netia Player z bibliotekami filmów, z widgetami, aplikacjami internetowymi, możliwością odtwarzania zawartości komputera prosto na ekran telewizora. Serwisy takie, jak HBO GO czy Ipla, te wszystkie elementy plus warstwa wizualno-artystyczna mogą w pełni "wydżampować telewizor" - zapewnia dyrektor marketingu Netii.

    Poprzednia kampania usług internetowych z Tomaszem Kotem cieszyła się dużą popularnością, co znalazło również oddźwięk w wynikach sprzedaży. Tym razem spółka liczy na podobny sukces.

    Jednocześnie z nową kampanią Netia prezentuje ulepszoną ofertę telekomunikacyjną. Operator wychodzi naprzeciw potrzebom mniej zamożnych klientów, proponując im możliwość wyboru wolniejszego, ale znacznie tańszego pakietu internetowo-telefonicznego.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Kalendarium

    CES 2020

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Zdrowie

    Szpitale potrzebują 100 mld zł na znaczącą poprawę jakości leczenia. Niezbędne są też zmiany w organizacji pracy

    Niedofinansowanie, rosnące koszty i zadłużenie w NFZ, a także brak kadr i zła organizacja pracy – to bariery, które hamują rozwój polskich szpitali, a wraz z nimi również systemu opieki zdrowotnej. – Jest bardzo wiele działań do podjęcia, począwszy od poprawy finansowania. Mówimy o wielkich pieniądzach rzędu 100 mld zł – uważa Jarosław Fedorowski, prezes Polskiej Federacji Szpitali.

    Komunikat

    Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

    Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

    Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

    Jak korzystać z materiałów Newserii?

    Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

    Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

    Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

    Transport

    Ponad 9 tys. elektrycznych aut na drogach. Polska jednym z nielicznych krajów bez dopłat do ich zakupu

    Uruchomienie rządowych dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych będzie istotnym wsparciem dla wzrostu sprzedaży. Mimo to rząd zapowiedział, że będą one niższe, niż pierwotnie zakładano. – Jesteśmy jednym z ostatnich państw, które nie wprowadziły jeszcze takiego systemu – mówi Maciej Mazur z PSPA. Do rozwoju tego segmentu rynku motoryzacyjnego z pewnością przyczyniłoby się również wprowadzenie e-taryfy za energię elektryczną, dzięki której operatorom stacji ładowania będzie się opłacało w nie inwestować, oraz wdrożenie do polskiego prawa unijnej dyrektywy, która zapewni infrastrukturę do ładowania w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej.

    Problemy społeczne

    Nadmierna biurokracja utrudnia organizacjom pozarządowym dostęp do unijnych funduszy. Tracą ważne źródło finansowania

    Wiele organizacji pozarządowych finansuje swoje działania przy wsparciu funduszy unijnych, ale ich wykorzystanie hamują nadmierna biurokracja i niesprawny system informowania o ich dostępności. W przyszłej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 NGO-sy chcą bardziej włączyć się w proces dysponowania środkami z unijnego budżetu. Apelują też o ograniczenie papierologii i większą swobodę we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań.

     
     

    Finanse

    Pracownicy z Ukrainy mogą liczyć na coraz większe zarobki i benefity. Tylko 8 proc. z nich myśli o zamieszkaniu w Polsce na stałe

    Już co piąta polska firma zatrudnia pracowników z Ukrainy – wynika z Barometru Imigracji Zarobkowej za II półrocze 2019 roku. Większość pracuje na stanowiskach niskiego szczebla, ale rośnie zapotrzebowanie także w obszarze kompetencji specjalistycznych. Dynamicznie rosną też zarobki pracowników ze Wschodu, a w związku z tym, że coraz trudniej ich pozyskać, 17 proc. polskich przedsiębiorców byłoby skłonnych płacić im więcej niż Polakom. – Ukraińcy postrzegają nasz kraj jako atrakcyjny do emigracji zarobkowej, ale przed nami jednak sporo do zrobienia – ocenia Kinga Marczak z Grupy Personnel Service.