Newsy

Platforma połączy deweloperów i agencje nieruchomości

2011-12-07  |  01:22
Wszystkie newsy
Mówi:Mariusz Kania
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Metrohouse & Partnerzy

Dotychczas współpraca agentów nieruchomości i deweloperów właściwie nie istniała. Teraz ma to zmienić specjalnie stworzona Platforma Deweloperska. Będzie to baza ofert mieszkań od  deweloperów, która gwarantować ma uczciwe rozliczenia na linii deweloperzy-agencje nieruchomości.

 - Bolączką, która powoduje, że agenci nieruchomości sami nie przysyłają klientów jest brak pewności zapłaty pieniędzy. To taki bardzo fundamentalny powód, dla którego współpraca może się nie udawać. Odpowiedzią na to jest stworzenie systemu, który w sposób obiektywny spowodowałby, że deweloper może potwierdzić przyjęcie klienta z agencji nieruchomości bez obawy, że ten klient będzie przesłany przez kilku agentów nieruchomości i deweloper poprzez nieuwagę lub brak możliwości technicznych, bo tych klientów może być bardzo dużo, potwierdzi dwóm czy więcej agentom i oni będą uprawnieni do tego wynagrodzenia – zapewnia Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy, prezes Polskiej Izby Nieruchomości.

Deweloperzy zyskają dostęp do nowych klientów, a agenci do szerszej bazy, ciągle aktualizowanych ofert.

 - Podstawową funkcją, jaką Platforma Polskiej Izby Nieruchomości ma spełnić jest zabezpieczenie interesu agenta nieruchomości po to, żeby można było w sposób płynny przekazywać tych klientów do dewelopera – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy.

Platforma ma sprawić, że obsługa klienta, transakcji oraz obieg ofert będą przebiegały znacznie sprawniej, a agenci dostaną gwarancję otrzymania wynagrodzenia od przeprowadzonych transakcji.

Do pobrania

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne - Śląskie

Medyczne innowacje przyspieszają walkę z SARS-CoV-2. Na Śląsku ruszyła budowa unikalnego w skali europejskiej centrum medycznego za 100 mln zł

Telemedycyna, dzięki zdalnemu kontaktowi między personelem medycznym a pacjentem, pomaga ograniczać ryzyko rozprzestrzeniania się takich epidemii jak SARS-CoV-2. Obok sztucznej inteligencji czy analizy danych stanowi jeden z wiodących trendów technologicznych w ochronie zdrowia. Również na tych obszarach swoją działalność skupiać będzie Śląskie Centrum Inżynierskiego Wspomagania Medycyny i Sportu, którego budowa ruszyła właśnie w Zabrzu. Jest to wspólna inwestycja obchodzącego 10. rocznicę działalności Wydziału Inżynierii Biomedycznej Politechniki Śląskiej oraz firmy Philips. Dzięki połączeniu potencjału intelektualnego oraz doświadczenia obu stron realizowany projekt przyczyni się do rozwoju innowacyjnych technologii w zakresie telemedycyny, e-zdrowia oraz zdalnej diagnostyki.

Handel

Wirtualne kasy fiskalne. Rozmowy w Ministerstwie Finansów na ostatniej prostej

W odpowiedzi na apel wystosowany przez ekspertów Ministerstwo Finansów organizuje spotkanie, podczas którego analizowane będą zagrożenia płynące z rozszerzenia pilotażu wirtualnych kas fiskalnych na branże wrażliwe podatkowo, jak gastronomiczna czy hotelarska. Zmiany mogą odbić się na wpływach do budżetu. Wątpliwości budzą także kwestie bezpieczeństwa takich kas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Przedsiębiorcy negatywnie oceniają kondycję gospodarki i swojego biznesu. Programy pomocowe są dla nich zbyt skomplikowane

Nastroje przedsiębiorców są nieco lepsze niż w połowie kwietnia – wynika z badania Pracodawców RP. Wciąż jednak dominuje pesymizm. Firmy gorzej oceniają przy tym perspektywy gospodarki niż własne położenie. Swoją przyszłość czarno widzą szczególnie najmniejsze przedsiębiorstwa: prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz mikrofirmy zatrudniające do dziewięciu pracowników. Przedsiębiorcy mają też zastrzeżenia do sposobu działania programów pomocowych.

Handel

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.