Newsy

Platforma połączy deweloperów i agencje nieruchomości

2011-12-07  |  01:22
Wszystkie newsy
Mówi:Mariusz Kania
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Metrohouse & Partnerzy

Dotychczas współpraca agentów nieruchomości i deweloperów właściwie nie istniała. Teraz ma to zmienić specjalnie stworzona Platforma Deweloperska. Będzie to baza ofert mieszkań od  deweloperów, która gwarantować ma uczciwe rozliczenia na linii deweloperzy-agencje nieruchomości.

 - Bolączką, która powoduje, że agenci nieruchomości sami nie przysyłają klientów jest brak pewności zapłaty pieniędzy. To taki bardzo fundamentalny powód, dla którego współpraca może się nie udawać. Odpowiedzią na to jest stworzenie systemu, który w sposób obiektywny spowodowałby, że deweloper może potwierdzić przyjęcie klienta z agencji nieruchomości bez obawy, że ten klient będzie przesłany przez kilku agentów nieruchomości i deweloper poprzez nieuwagę lub brak możliwości technicznych, bo tych klientów może być bardzo dużo, potwierdzi dwóm czy więcej agentom i oni będą uprawnieni do tego wynagrodzenia – zapewnia Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy, prezes Polskiej Izby Nieruchomości.

Deweloperzy zyskają dostęp do nowych klientów, a agenci do szerszej bazy, ciągle aktualizowanych ofert.

 - Podstawową funkcją, jaką Platforma Polskiej Izby Nieruchomości ma spełnić jest zabezpieczenie interesu agenta nieruchomości po to, żeby można było w sposób płynny przekazywać tych klientów do dewelopera – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy.

Platforma ma sprawić, że obsługa klienta, transakcji oraz obieg ofert będą przebiegały znacznie sprawniej, a agenci dostaną gwarancję otrzymania wynagrodzenia od przeprowadzonych transakcji.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.