Newsy

LPP pracuje nad nową marką. Na rynku powinna pojawić się wiosną 2016 roku

2014-11-13  |  06:40

Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne.

Planujemy wprowadzić pewne udoskonalenia i zmiany w wyglądzie naszych sklepów. To proces ciągły, który powtarza się wielokrotnie w ciągu życia marek. Chcemy też kontynuować prace nad naszą nową, szóstą już marką, która wejdzie na rynek w I kwartale 2016 roku – mówi agencji informacyjnej Newseria Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP.

LPP w swoim portfolio ma 5 marek – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Nowa marka będzie pierwszą skierowaną do bardziej wymagających klientów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Oferta ma obejmować nie tylko odzież, lecz także dodatki. Produkty z wyższej półki to także wyższe ceny. Firma spodziewa się jednak zainteresowania nową ofertą. Jak podkreśla wiceprezes LPP, krajowi konsumenci, choć na ubrania wydają kilkakrotnie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej, doceniają dobre produkty i są w stanie zapłacić za nie znacznie więcej.

Ubrania w Mohito czy Reserved odbiegające od średnich cen bardzo szybko znajdują swoich nabywców. To jeden z czynników, który powoduje, że strefa klientów, którzy są skłonni zapłacić więcej za atrakcyjne dla nich wyroby, stała się przedmiotem naszych badań i dlatego chcemy ją zagospodarować – podkreśla Pachla.

Powierzchnia nowych sklepów ma być większa niż pozostałych marek, w zależności od lokalizacji wyniesie 300-500 mkw. Pierwsze placówki powstaną w Polsce, w ciągu roku od otwarcia firma chce ich otworzyć 20. Dopiero później LPP zamierza wprowadzić markę na inne rynki, na których firma już funkcjonuje – w Europie Środkowo-Wschodniej, Niemczech i na Bałkanach. Jeszcze w tym roku sklepy spółki mają pojawić się również na Bliskim Wschodzie. Obecnie firma posiada sieć niemal 1500 salonów o łącznej powierzchni 681 tys. mkw.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.