Advent Receives Top ALSD Award for Ford Deck at AT&T Stadium
Advent received the award for Best Partnership Activation at the 2025 ALSD Premium Experience Awards for their work on the Ford Deck at AT&T Stadium.
The Ford Deck, located in the west end zone of the Dallas Cowboys’ AT&T Stadium in Arlington, TX, debuted in Fall 2024. Formerly an underutilized standing-room-only platform, the space was completely reimagined into an immersive, hospitality-forward fan destination that merges bold brand storytelling with comfort, flexibility, and energy.
The redesigned Ford Deck features:
Modular, event-flexible components for operational versatility
VIP King Ranch seating with personal TVs and tables for select guests
Kinetic lighting systems and digital displays synced with in-game moments
Integrated branding that honors both Ford and the Cowboys
These design elements come together to create an environment that is both welcoming and high-energy—enhancing the fan experience while amplifying brand presence.
"Our challenge was to reimagine the space to bring the Ford story to life in a way that was functional. We had to think about how we could utilize the existing assets inside the stadium," said Advent CEO John Roberson. "Our goal was to create an experience that would elevate the Ford and Cowboys brands, but most importantly, provide something the fans could enjoy and be a part of."
The ALSD Premium Experience Awards celebrate venues and partnerships that drive innovation in guest experience, storytelling, and sponsor alignment. Best Partnership Activation honors “a collaboration that redefines premium hospitality, from strategic sponsorships to groundbreaking co-branded experiences.” Criteria for the Best Partnership Activation category include:
Strategic collaboration between brand and venue
Effective use of space for fan engagement
Innovation in hospitality and experiential design
Operational flexibility and long-term usability
Cohesive visual and experiential storytelling
The Ford Deck stood out for its ability to embody all these elements while delivering a bold, welcoming experience for fans.
Celebrating its 25th anniversary this year, Advent is an experience design firm specializing in research, technology and storytelling to create immersive experiences for some of the world’s largest brands, including the Dallas Cowboys, the PGA of America, the Kansas City Chiefs, the Las Vegas A’s, InterMiami CF and a host of higher education institutions (the University of Southern California, the University of Texas, the University of Oregon). Headquartered in Nashville, Advent has completed more than 2,500 projects globally: visit https://adventmovespeople.com/projects/
Susan Shafer
Advent
+1 615-516-6669
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Swell Country Launches ROI-Focused Digital Marketing Framework for Rapid Business Growth
Results of the IX Digital Asset Industry Classification System (“DAICS®”) 1H 2025 Review
Technical Insights into leagend Color Screen Battery Tester Lineup
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.