ALE Announces New Executive Vice President of Global Sales and Marketing
From her extensive roles within ALE and the wider IT and network communications industry, Sandrine brings a robust record of senior sales leadership as well as deep expertise in the market dynamics of global enterprise. She has consistently driven teams to deliver exceptional performance, leading complex global initiatives and effectively managing multi-national and culturally diverse teams. Her extensive 28-year career spans key areas such as Mobility Solutions, Cloud, IT Infrastructure, Security, Telecommunications, and Customer Experience, showcasing her versatility and strategic vision.
Sandrine’s appointment underscores ALE's commitment to accelerating sustainable global growth and enhancing its market presence. With her proven experience in strategic business development, portfolio management, and fostering key partnerships, Sandrine is ideally positioned to lead ALE's sales and marketing teams globally, driving innovation and delivering differentiated value to customers worldwide.
Yann Zhang, CEO of Alcatel-Lucent Enterprise, says:
“Sandrine’s proven record at ALE and across the IT and network communications sectors makes her the perfect leader to unite our teams and drive our global sales and marketing strategy forward. I’m confident her collaborative approach will accelerate innovation and deliver lasting success, and I’m delighted to welcome her into this critical global role.”
Sandrine El Khodry, EVP of Global Sales & Marketing, comments:
“I'm honoured to take on this new, global role at ALE. Building on my passion for people, innovation, and growth, I'm committed to collaborating closely with our talented teams worldwide. Together, we'll drive meaningful impact, harness opportunities, and create lasting success for our company, our partners, and customers."
Ends
About Alcatel-Lucent Enterprise
Alcatel-Lucent Enterprise provides secure networking and communication solutions which enable organizations and industries to accelerate their operational efficiencies and competitiveness. In the Cloud. On Premises. Hybrid.
All solutions have built-in security, limited environmental impact and are fully compliant with data protection requirements of organizations and individuals at a national sovereignty and international industry level.
Alcatel-Lucent Enterprise focus on three pillars: Environment Sustainability, Social Responsibility, and Corporate Governance, providing technology solutions for the good of the environment, people, and business.
Over 100 years of innovation have made the company a trusted advisor to more than a million customers across the world.
With headquarters in France and 3,400 business partners worldwide, Alcatel-Lucent Enterprise achieves an effective global reach with a local focus.
al-enterprise.com
Carine Bowen, Global press
Alcatel-Lucent Enterprise
press|al-enterprise.com| |press|al-enterprise.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Search.co Launches Next-Generation AI Platform for Data Extraction, Ingestion, and Intelligent Action
Kenneth W. Welch Jr. Launches Platform to Liberate Artists From Algorithm Bias
Coworks CEO says employers should consider coworking spaces
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.