All Pro Audio Visual Partners With Dreyer & Reinbold Racing, For The 109th Running Of The Indianapolis 500
APAV announces continued partnership that includes sponsorship of the Indy 500 in 2025.
INDIANAPOLIS, IN, UNITED STATES, May 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- All Pro Audio Visual (APAV), an audio visual rental and production company, announces a continued partnership with Dreyer & Reinbold Racing, which will include sponsorship with the #24 INVST Chevrolet IndyCar for the Indianapolis 500.“We are thrilled to continue our partnership with Dreyer and Reinbold Racing, for the 4th year in a row, and to be a part of the 109th running of the Indy 500.” said Allen Childs, President. “We look forward to being involved in another Indy Race and cheering on Jack Harvey!”
About All Pro Audio Visual
All Pro Audio Visual is a nationwide AV rental house and production company. APAV’s team consists of technological innovators, creative producers, and experts in their field, all working together to help customers produce memorable events for their attendees; virtual, in person, or hybrid. APAV services the entire United States of America.
About Dreyer & Reinbold Racing
Dreyer & Reinbold Racing was founded in 1999 by Indianapolis car dealer Dennis Reinbold. The legacy of the Dreyer and Reinbold family dates back to the 1920s with Reinbold’s grandfather, the legendary Floyd “Pop” Dreyer, a former Indian factory motorcycle racer. Dreyer served as a crewman and mechanic on the famed Duesenberg team. Dreyer went on to build Indy 500 cars in the 1930s, many of which started on the front row. In addition, Dreyer constructed championship-winning sprint cars and midgets. Dreyer & Reinbold Racing captured its first win in 2000 with driver Robbie Buhl at Walt Disney World Speedway in Orlando, FL, and has fielded a variety of drivers including Al Unser Jr., Buddy Rice, Buddy Lazier, Sarah Fisher, Ryan Hunter-Reay, and J.R. Hildebrand. Dreyer & Reinbold Racing has successfully qualified 48 drivers for the Indy 500 in its history.
PR Department
All Pro Audio Visual LLC
pr@allproaudiovisual.com
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

From Messy Moments to Meaningful Memories: 'Once Upon an Amateur Mom' is a Tribute to Mothers Everywhere
Ralph Caruso’s Above The Line Production Rentals Celebrates 10 Years of Growth as Key Supplier to Top Film Productions
PlexusDx Releases Genetic Methylation Test and MTHFR Testing Kit on Amazon
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.