Avara Celebrates the Launch of Their New Summer Collection in 30A
Ahead of the launch, Avara traveled to Seacrest Beach and the scenic 30A area in Florida to shoot the new collection with renowned photographers Matt Shouse and Sarah Shen and connected with established brand partners and customers local to the area. “I wanted to come here because 30A is such a special place for me, and so many of our customers–the beautiful beaches, the laid-back family atmosphere. Some of the most special times I’ve had with my family have been at 30A, and I know so many of our customers feel the same way.” said Emily Wickard, Avara CEO.
While in town, the brand hosted a beachside lobster bake, where brand partners @nashvilletash, @tanyafosterblog, @cyndispivey, and @thefancyashley, plus their guests, were dressed in pieces from the new Summer Collection. Attendees enjoyed fresh seafood, mingled by the fireside, and received custom illustrations by local artist Brook Taylor to commemorate the evening.
Designed with every woman in mind, the Summer Collection offers elevated yet accessible styles that make warm-weather dressing feel effortless. Like many of Avara’s most-loved launches, this collection features a range of Avara Exclusives - styles designed in-house and available only through the brand.
The accessories round out the collection beautifully, with bold beach-ready raffia totes, statement-making pearlescent and gold jewelry, and easy throw-and-go mesh and breathable shoes. Thoughtfully designed down to the last detail, each piece is made to mix, match, and style your way–offering endless outfit possibilities for an Avara look head-to-toe.
To shop the Summer Collection and more, visit shopavara.com for styles made for women everywhere.
ABOUT AVARA:
Avara, founded in 2018 by Emily Wickard, aims to provide curated high-quality clothing at a desirable price-point and a unique shopping experience to all their customers. Today, Avara continues to grow as a go-to fashion brand for women seeking confidence and support through both their wardrobe and shopping journey. Avara has worked to cultivate a strong community of Avaraistas–a group of women who share, support, and celebrate their love for fashion.
Avara focuses on its online store and digital strategy by collaborating with fashion and lifestyle influencers to extend its reach and strengthen the Avaraista community. In addition, Avara stays true to an in-person shopping experience at their flagship Dallas location on 4329 W. Lovers Lane.
Media Contact:
Kyra Castillo, Copywriter on behalf of Avara
Email: kyra@shopavara.com
Phone: 214-695-7080
Kyra Castillo
Avara
kyra|shopavara.com| |kyra|shopavara.com
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Cascade Environmental Releases 2024 Corporate Sustainability Report: 'Real People, Real Impact'
Computer Vision Market to Reach USD 30 Billion by 2035 | Growth and Innovation Surge with New Technologies in 2025
Amazon #1 Best Seller Derrick Chevalier Reveals Breakthrough Negotiation Strategies with CNSUF™ Framework
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.