Building More Than a Business: Brady Lehr’s Legacy Debuts on Legacy Makers TV
Legacy Makers is a cinematic docu-series showcasing actors, athletes, entrepreneurs, and other iconic figures by capturing their personal and professional journeys and lessons. This unique TV show, hosted by Celebrity Entrepreneur Rudy Mawer, features many influential people from all walks of life, whose stories can be viewed on the show’s website.
In his episode, Lehr will explore how he went from rock bottom to reinvention—both personally and professionally—while building a legacy-driven business in the 4x4 world.
He breaks down how ownership, resilience, and real accountability can fuel growth, impact, and long-term success. Viewers will walk away with hard-won lessons on using setbacks as springboards, building a team-first culture, and writing their own version of the American Dream.
"Everything always works out—maybe not how you planned or expected, but it always does," said Lehr.
Brady’s episode will be available soon on Inside Success Network streaming platforms.
In the meantime, you can find out more by visiting https://www.legacymakerstv.com/brady-lehr
Brady Lehr
Legacy Makers TV
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Robotimize Advisor Zen Koh Featured on Global Podcast Highlighting the Future of Exoskeletons in Rehabilitation Tech
Tara Gum Market Forecast to Reach USD 71.3 Million by 2035 Amid Rising Demand for Natural and Multifunctional Ingredient
Knee Reconstruction Device Market Forecasted to Reach 9.70 USD Billion By 2034, at an Impressive 4.49% CAGR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.