Burble Creativity CEO Jay Goth to Appear on 'Superpowers for Good' TV Show on April 24
Superpowers for Good is accessible via the e360tv streaming network, YouTube, and major podcast platforms.
Burble Creativity is an innovative company dedicated to transforming the way neurodiverse individuals, especially those with autism, experience storytelling. Through immersive, multisensory environments like the Burble Story Tent, Burble combines light, sound, and narrative to foster imagination, emotional regulation, and creative expression.
Designed to support therapeutic and educational outcomes, Burble’s technology promotes calm attentiveness and engagement for children and families navigating the autism spectrum. With a mission to bring comfort, connection, and creativity to underserved communities, Burble Creativity is pioneering a new frontier in inclusive, sensory-rich storytelling.
Devin Thorpe is a bestselling author, journalist, and advocate for social good, renowned for his work in highlighting changemakers who are making a positive impact on the world. Through his Substack publication and streaming television show, Superpowers for Good, Thorpe shares inspiring stories of individuals leveraging their unique strengths—what he terms "superpowers"—to drive social change.
“Jay Goth’s work at Burble Creativity is a beautiful example of how innovation and compassion can come together to serve families in deeply meaningful ways,” said Devin D. Thorpe, host of Superpowers for Good. “I’m honored to share his story and help shine a light on the power of inclusive storytelling to create positive change.”
The show, which has produced over 1,200 episodes, features interviews with a diverse array of guests, including entrepreneurs, activists, and thought leaders, discussing their missions and the leadership skills that empower their work. Superpowers for Good is accessible via the e360tv streaming network, YouTube, and major podcast platforms, offering audiences insights into the world of impact investing and social entrepreneurship.
Goth brings a wealth of experience in leadership and innovation. Under his guidance, Burble Creativity has launched initiatives aimed at providing this unique storytelling technology to families, including a recently announced mission-driven crowdfunding campaign. “Our goal is to provide comfort to families and we currently have hundreds of families on our waiting list,” he stated. “We are seeking funding to bring this technology to market.”
In the upcoming episode, Goth will discuss Burble Creativity's mission, the challenges of launching a socially impactful startup, and the company's vision for the future. Viewers will gain insight into how Burble Creativity is striving to bring needed comfort to families through its innovative products and services.
For more information about Burble Creativity and its initiatives, visit www.burblecreativity.com, and for investors who may be interested in the crowdfunding campaign, visit www.invest.burblecreativity.com.
For more information about Superpowers for Good, please visit www.superpowers4good.com.
Jay Goth
Burble Creativity, Inc.
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.