Komunikaty PR

Collaborator.pro Lets Publishers Monetize Live Content

2025-05-26  |  14:55:05

New feature enables publishers to earn more by offering link and anchor edits in existing articles.

This feature streamlines collaboration between advertisers and publishers while creating an ongoing monetization opportunity for live content.”
— Mykhailo Shcherbachov, CMO of Collaborator.pro
TALLINN, ESTONIA, May 26, 2025 /EINPresswire.com/ -- Collaborator.pro, a PR distribution marketplace, has introduced a new feature that enables advertisers to request updates to anchor texts and URLs in previously published articles. The functionality allows publishers to offer post-publication edits for an additional fee or free of charge.

With the “Edit Published Articles” feature, SEO professionals no longer need to request full re-publications to update links. Instead, they can submit targeted change requests for published articles. Publishers are notified of each request and can either accept or decline the proposed changes.

Publishers (website owners) can choose how this service works: they can offer edits free of charge or for a fee (5%, 10%, 15%, or 20% of the current article placement price). Those who don’t want to offer this service can keep this feature disabled.

Updates don’t require website re-moderation and don’t affect its status on the platform — the process is seamless and efficient.

Collaborator.pro continues to introduce major catalog updates, enhance the platform and unlock new features, helping SEO specialists and PR marketers to distribute their content. The “Edit Published Articles” feature is now available to all users — activate it today and turn your existing content into ongoing revenue.

Learn more at https://collaborator.pro

About Collaborator.pro
Collaborator.pro is a digital PR and content distribution platform connecting advertisers with vetted websites for sponsored articles, link building, and outreach. The platform offers smart campaign management tools, access to verified metrics, and continuous service improvements to support scalable and transparent content strategies.

Mykhailo Shcherbachov
Collaborator.pro
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
X
Other

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-12 | 11:55:04

Bipolar Disorder Therapeutics Market to Reach USD 10,970M by 2035 | Fact.MR Report

Analysis of Bipolar Disorder Therapeutics Market Covering 30+ Countries Including Analysis of US, Canada, UK, Germany, France, Nordics, GCC countries ROCKVILLE, MD, UNITED STATES, June 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- In 2025, the Bipolar Disorder
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-12 | 11:55:04

ELECFREAKS Introduces micro:bit Jacdac Smart Exploration Kit, Simplifying Smart Device Creation

ELECFREAKS Jacdac Exploration KitFlexible Connectivity of Jacdac Exploration KitELECFREAKS micro:bit Jacdac Kit simplifies STEM/coding. Uses easy Jacdac plug-and-play modules. Supports MakeCode/Python for hands-on projects. Ages 7+.Jacdac's
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-12 | 11:55:04

After Synapse Collapse and Evolve Bank Action, U.S. Banks Confront a Reckoning in BaaS

Steve Bishop, President amBaaSsadorFederal crackdown on fintech partnerships prompts renewed focus on strategy, structure, and oversight.One misstep in a fintech partnership isn’t just a nuisance—it can become a headline, a cease-and-desist

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.